Dyson DC05 Motorhead

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC05 Motorhead op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

SHofstra 30-12-2007
Geschreven voor: Dyson DC05 Motorhead

Nu intussen bijna 8 jaar in bezit. Eerste model DC05 aangeschaft op de huishoudbeurs 2000. Intussen is het uiterlijk in 2002 wat gewijzigd, maar werking is hetzelfde. Wel wat onderdelen vervangen in de jaren, maar geen echte storingen gehad. Handstuk/telescoop is een keer vervangen, net als het oprolmechanisme van het snoer. Dit is volgens mij het enige minpuntje van de machine. De onderdelen van het nieuwe model passen zonder problemen op het oudere model.

WBakker 17-01-2007
Geschreven voor: Dyson DC05 Motorhead

Een paar jaar in bezit.
Was redelijk tevreden, want de stofzuiger zoog ook goed bij boorwerk om dingen op te hangen. Dat begint nu af te nemen. Laat echter altijd wat grovere steentjes cq grof zand liggen
Minpunten: duur en lawaai, lawaai en duur, zit gammel in elkaar (voelt wrakkig aan) en onderdelen beginnen nu ook af te breken ondanks dat we heel zuinig zijn op het dure apparaat. Heb over materiaalkeuze gemaild aan Dyson, maar kreeg geen bevredigend antwoord