AEG ACX6208 - Cyclone XL Power zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG ACX6208 - Cyclone XL Power zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

88468 12-01-2009

Niet eens met slechte reviews. Dit is nu een goede, goedkope stofzuiger! Wij hebben deze al 1,5 jaar en absoluut zonder gebreken. Wij hebben vier katten en een hond met heeeel veeeel witte haren (Tatra). Normaal reinigen; geen geweld gebruiken bij demonteren van de onderdelen. De zuigkracht is fenomenaal en blijft ook. Stofzuigen ruikt eindelijk eens niet naar....stofzak. Goede koop en we hebben nu een tweede besteld voor vrienden in Spanje omdat die er bij ons zo enthousiast over waren.

MauZ 16-08-2007

Door de niet al te positieve reviews (ook bij de 6206) heb ik als eigenwijze zijnde toch gekocht. tot nu toe geen problemen. zuigkracht blijft prima. Reservoir lijkt breekbaar maar schijn bedriegt.
Reservoir kan je zo uitelkaar halen zodat je hm makkelijk kan uitspoelen/reinigen. kegeltje trek je er zo af om haren etc. te verwijderen.
slang blijft prima inelkaar mits je hm met een draaiende beweging erin zet met een beetje kracht. Waren veel klachten over...ik voorlopig niet.
hopen dat ie het lang volhoud.

anna2 05-12-2006

wat een vreselijk ding zeg,alles wat groter of dikker is als een haar dan raakt
hij verstopt en maakt een vreselijke herrie
bij mij is de kegel al kapot omdat hij bijna niet schoon te maken is en dat
kost dan gelijk 34 euro niet normaal meer

rademaker 06-02-2006

Waardeloze stofzuiger. Volkomen ongeschikt voor mensen met huisdieren. Het zgn.
makkelijke hepa filter slaat erg snel dicht door,in ons geval hondenharen, en
bijvoorbeeld plantenbladeren. Het stofreservoir moet bijna elke stofzuigbeurt
geleegd worden, wat niet makkelijk gaat. Het gedeelte waar het filter zit, een
kegeltje in een nauwe doorgang, is slecht te openen.De andere kant van het
reservoir gaat wel goed open.
Wanneer het stofreservoir net geleegd is stofzuigt hij prima,tot hij iets
tegenkomt dat even groter is.