Philips FC8434 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips FC8434 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Antonio Orazio 15-03-2007
Geschreven voor: Philips FC8434 rood

Prima stofzuiger. Zuigt erg goed. Lekker compact model. Minpuntje is dat de zakvolindicatie bij mijn exemplaar niet werkt. Echt erg is dat niet want als de zak voller raakt neemt de zuigkracht af, waardoor ik de zak controleer en meestal ook direct vervang.
De voet van de stofzuigerstang bevat een ingebouwde borstel. Wisseling tussen zuigen met of zonder borstel vindt ik wat lastig te veranderen. Je moet de slag even te pakken hebben. Doet in ieder geval niets af aan de goede zuigkwaliteiten van deze stofzuiger. Een aanrader, mede door de gunstige prijsstelling.
Duurzaamheid? Ik gebruik hem nu drie maanden. Afgaande op de kwaliteit van Philips verwacht ik op korte termijn zeker geen problemen. Zou wel eens een jaartje of tien mee kunnen gaan.