Dirt Devil Centrixx CPR (M3882) rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Centrixx CPR (M3882) rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

Rocky81 27-11-2008

Prima stofzuiger! Ziet er erg stoer uit en zuigkracht is ruim voldoende op de maximum stand. Tegenwoordig met stalen stang geleverd en handige hulpstukken voor oa parket/laminaat.

Irene189 08-08-2008

Centrixx TS
Ben ook zeer ontevreden met dit apparaat, heb hem nu een paar maanden en het voetstuk is volledig uit elkaar gevallen. De zuigkracht valt enorm tegen en is alleen maar minder geworden, ondanks het reinigen van filters e.d.
Nooit een dirtdevil meer!

centrixx 31-05-2008

hallo,wij hebben een half jaar geleden niet dit model maar wel het zelfde type dirt devil van centrixx gekocht met reservoir
wat een slechte kwaliteit dit merk
het was niet de duurste (rond de 100 euro) maar ik had toch zeker verwacht dat deze wel langer mee zou gaan!
de plastic stang was al na een paar maand kapot toen ging het snoer vanzelf er weer in , de aansluitmond van slang op de stofzuiger sluit niet meer en het reservoir valt er iedere keer uit doordat deze niet meer goed sluit!
dus vandaar deze review op deze stofzuiger van centrixx , ik denk dat deze niet veel beter zal zijn !

gr.ontevreden klant