Dirt Devil Centrixx TS (M2613) zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Centrixx TS (M2613) zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,1

Remko2008 07-09-2008

wat een waardeloze stofSCHUIVER de eerste 3 keer doet hij het goed daarna wordt het van kwaad tot erger,
je kunt beter het huis stofzuigen met een kruimeldief dat gaat een stuk sneller!!!

WPdM 07-05-2008

Slecht prul: ziet er leuk uit maar aantal watt is bedriegelijk want van die 2300 watt blijft niets over aan de zuigmond, welke borstel je er ook op zet. Mijn oude Hanseatic is 3 x stiller en zuigt veel beter met zn 18oo wattjes... Met die Dirt Devil nog geen 10 x gezogen en nu is vermoedelijk de zekering al door: ding is overleden en moet terug naar de winkel. Hopelijk kan ik een andere uitkiezen. Mijn advies is spaar even door, koop een duurdere zuiger en doe er langer mee.

Chris24 09-04-2008

Waardeloze stofzuiger. Na ierdere keer gebruik moet het rooster schoongemaankt worden van klein stof anders zuigt hij niet meer goed.
En dan is de tank nog lang niet vol.

Jamo 11-03-2008

Op het moment dat ik deze stofzuiger aan het schoonmaken was met de oude vertrouwde Philips zuiger, realiseerde ik me dat er iets niet klopte.
Wat een waardeloos apparaat! Maakt enorme herrie, stinkt behoorlijk en zuigt voor geen meter. Na 2 keer zuigen is de toch al beperkte zuigkracht helemaal weg. Ook breekt er van alles af vanwege de goedkope plastic behuizing. Het reservoir legen moet je niet in de buitenlucht bij een beetje wind doen, want dan zit je helemaal onder.

Kortom: niet kopen!!!!

Melissa 07-03-2008

Slechte ervaring met deze stofzuiger. Zuigt slecht, lastig schoonmaken, kort snoer, er breken snel dingen af. Een tip, niet kopen! Geef iets meer uit en koop de Philips 9202. Deze heb ik nu en dat is een verademing!