Severin BR 7942 groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Severin BR 7942 groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Jhing 05-06-2008
Geschreven voor: Severin BR 7942 groen

Nadat onze stofzuiger zijn filter kapot was, en waarvoor blijkbaar geen nieuwe filte te krijgen was, hebben wij deze stofzuiger gekocht.

Ik ben zelf erg tevreden met deze zuiger. Hij zuigt echt fantastisch. Ok, hij maakt idd een herrie op volle kracht.
Echter zetten wij de stofzuiger altijd op halve kracht waarbij hij heerlijk stil is maar ook nog behoorlijk krachtig is.
Ook erg makkelijk zijn de grote zakken. Nu hoeven wij niet elke week een nieuwe er in te doen.
Weet alleen nog niet hoe het met de vekrijgbaarheid is met sie zakken, maar daar komen we voorloig nog niet achter aangezien er 3 bijgeleverd worden.
ook de meegeleverde hulpstukken werken allemaal prima en zijn van goede kwaliteit.

Pumkin 30-05-2008
Geschreven voor: Severin BR 7942 groen

Ik wilde een stofzuiger voor erbij. Niet een hele dure maar wel een die het een tijdje zou uithouden. Helaas zijn er op deze stofzuiger nog wel wat op- en aanmerkingen;
-hij maakt een hoop herrie!
-kort snoer waardoor je niet in een keer door kunt maar steeds de stekker moet verplaatsen
-je krijgt ontzetten last van je rug omdat de stang veel te kort is
- Er zitten hulpstukken bij die je eigenlijk niet nodig hebt of toch niet gebruikt en juist bijv. een hulpstuk voor de trap zit er niet bij......

Een + voor de zuigkracht maar ik heb m nog maar net...