Hoover TFC 6253 Freemotion grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hoover TFC 6253 Freemotion grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

hivaoa 15-03-2008

Na een artikel in de Telegraaf over de gloed nieuwe stofzakloze Hoover TFC 6253 stofzuiger, deze aangeschaft.

Alleen over het stofzakloze systeem van deze stofzuiger ben ik echt enthousiast.
Voor de rest ben ik weinig positief en dat is een eufemisme.

Door de vormgeving van de stofzuigermond, raakt deze verstopt en is haast niet te ontstoppen, nogmaals door de zowat haakse vormgeving van het mondstuk.De ander mondstukken vind ik ook niet echt praktisch.

De zuigkracht van deze 2000w is slecht. Ten overvloede merkte ik gister dat de slang, waar hij in het mondstuk overgaat, gescheurd was, let wel in de 6e maand na aanschaf. Ik ben alleen en zuig één keer in de week mijn hele appartement!!!

Ik heb in de berging nog een oude Philips super XXS speedy1300w staan en die na het defect van de Hoover weer gebruikt , had het idee dat ik mijn wollen vloerbedekking nu weer eens echt aan het zuigen was. Blijft vanwege zijn zuigkracht gewoon aan de vloerbedekking kleven.

De afhandeling van mijn klacht verliep ook niet echt naar wens.
Gekocht bij een webwinkel, kon die me aanbieden een nieuwe slang en mondstuk op te sturen, na overleg met Hoover. Maar nu komt het; die zijn pas leverbaar vanaf half april. Dus met een kat in huis zou dat betekenen dat ik een maand zonder stofzuiger zou zitten, ware het niet dat ik de Philips nog had.
Die slang gaat waarschijnlijk na 6 maanden ook weer scheuren en het mondstuk zal weer verstopt raken.

Het liefst zou ik mijn geld terug hebben en die stofzuiger nooit meer zien.
Maar denk maar niet dat ze rechtstreeks bij Hoover openstaan voor een klacht, alles moet via de winkelier.
Dat zal me dus weer heel veel energie gaan kosten.
Die winkelier zal niet veel moeite doen om mij mijn geld terug tegeven. heb ik zo'n idee.
Mijn advies: NIET KOPEN.