Dirt Devil Infinity VS8 Turbo M5036-4 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Infinity VS8 Turbo M5036-4 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

onnovg 09-11-2013

Slechtste stofzuiger ooit. Maakt veel lawaai en weinig zuigkracht. Zuigkracht neemt erg snel af. Na 1 keer de huiskamer zuigen moet je de bak al leegmaken. Na een jaar vol frustraties toch maar besloten om een nieuwe te kopen.

hankkiestkeurig 22-11-2012

Helaas mijn 2e exemplaar moeten kopen omdat de eerste in brand vloog omdat mijn schoonmaakster te lui was om de stofzuiger regelmatig te legen. Het zou handig zijn als het apparaat een indicatie geeft wanneer deze geleegd dient te worden. Ook maakt het ding een enorme herrie. verder zuigt het wel goed en is zeer krachtig.

xeno82 01-10-2012

De dirtdevil heeft een enorme zuigkracht, daarbij is hij ook nog eens goed voor kattenharen op te doen.
wij gebruiken hem voor het hele huishouden, maar ook voor de katten krab palen schoon te maken en voor de matten.
hij zuigt moeiteloos alle haren op met behulp van zijn speciale roterende borstel die standaard wordt meegeleverd.

als je er een koopt krijg je er ook nog eens enorm veel accessoires bij zoals, een klein opzet mondje met een borstel wat bijzonder goed werkt om al het stof op te zuigen van meubels zoals de tafel en je tv.

ook de parket borstel maakt onze mooie vloer goed schoon en zorg dat er geen krassen op komen.

omdat je geen zakken hoeft te gebruiken is het makkelijk om de dirt devil schoon te maken met een druk op de knop gooi je de vuil container leeg in de prullenbak.

kwa herrie is het wat je zou verwachten van zo een stofzuiger .Hoewel bij onze OUDE was tijdens het stofzuigen geen gesprek meer mogelijk..
dit kan bij de dirtdevil wel dus hij is wel stiller.

De dirtdevil is zeker een aanrader omdat hij goed zuigt, geleverd wordt met enorm veel accessoires, fijn is om mee te werken door het lange snoer en goede telescoop buis, en makkelijk op te bergen is met een klik systeem voor de slang zodat hij goed om de stofzuiger blijft hangen.
en de prijs valt ook mee een goed bedrag voor deze overcomplete stofzuiger..

ik kan zo geen nadelen noemen, ik heb van andere gebruikers gelezen dat er nog wel eens wat afbreekt maar in mijn ogen is het een solide stofzuiger en als je er normaal mee omspringt kan hij weer een hele lange tijd mee!!

Kira UA 12-08-2012

Prima stofzuiger. Zuigt goed, makkelijk om trappen stofzuigen, veel accessoires. Erg blij met parket mond. Helaas na 2 jaar prima werk ging hij stuk en dat is exact na afloop van garantie periode. Maar omdat hij is niet duur ben ik van plan deze weer aanschaffen.

H Verhaaf 22-03-2012

Heb de Dirt Devil M5036-4 stofzakloze stofzuiger + gratis auto accessoireset enige dagen getest via Wehkamp, en hij is super. Licht van gewicht erg aan te raden voor mensen die niet zwaar mogen tillen. De zuigkracht is ruim voldoende, me zeil van 5mm dik zuigt hij zo omhoog op de borstel stand, en ondanks dat is hij stiller dan me oude cyclone stofzuiger nog van de kruidvat die ook 1600 watt was en uit de handel moest van Dyson. Het echte voordeel is natuurlijk het makkelijk legen van de container, echt helemaal top en simpel. Geen elende van stof lammellen schoonmaken of uit kloppen. Gewoon op knop drukken en hij leegt zich zelf, alles is te demonteren en schoon te spoelen mocht het erg vies wezen. Hij voelt wel erg plastic aan op alle onderdelen, dus geef voor duurzaamheid mindere punten, al zal het een punt van wennen zijn. Hij is wat klein maar je huis er mee doen, dat moet zeker lukken. Het stroomsnoer is met 6mtr echt lang genoeg en de stang ook, deze had voor mij wel van chroom metaal mogen wezen, maar de mee geleverde stang voldoet wel en is erg licht. De set is zeer compleet met een combi vloerborstel, een laminaat borstel en een grote turbo borstel, plinten borstel en een combi meubel borstel en als extra bonus de complete gratis auto accessoireset met ook een mini turbo borstel en andere handige hulpstukken die je natuurlijk niet alleen in de auto hoeft te gebruiken. Je krijgt veel voor weinig en ik denk dat de Dirt Devil M5036-4 met gelijke zuigkracht zeker niet onder doet voor andere cyclone stofzuigers.

jolanda700 26-03-2011

goede stofzuiger. maakt weinig herrie in vergelijking met mijn oude. het legen van de opvangbak gaat goed. en hij zuigt beter de hondenharen weg als mijn oude..

aanrader dus!!

stefke61 25-10-2010

meer dan een half jaar in gebruik, we hebben een kat dus veel haren, geen probleem voor deze stofzuiger. Continue zuigkracht, en het resrvoir is groot genoeg, leegmaken is ook goed te doen ( wel buiten ).
Lawaai is zelfs minder dan onze vorige ( van AEG )
Misschien had de actieradius groter gemogen.
Zeer tevreden dus !