Dirt Devil Infinity VS8 Turbo M5036-1 antraciet, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Infinity VS8 Turbo M5036-1 antraciet, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Nicole 26-10-2015

Na twee jaar is de buis gescheurd. Nwe besteld. Een week later ging ook de combiborstel kapot. Zuigkracht is erg afgenomen.Vies om schoon te maken, de stof vliegt om je oren als je hem in de vuilnisbak leegt. Geef mij maar een stofzuiger met zak.

knarfmk1 13-12-2014

In het begin een prima apparaat, goede zuigkracht.
In Januari 2013 gekocht en vorige maand eerst geen zuigkracht meer en nu helemaal overleden..
Niet bepaald duurzaam dus!!!

Daneman 14-05-2014

Vroeger had ik een andere dirt devil, dat was toen erg dom. Maar deze gekocht naar aanleding meerdere goede refenties. En hij bevalt erg goed. kabel niet zo lang. best groot. Maar belangrijkste mischien is zijn erg goed blijvende zuigkracht. Legen van reservoir vind ik ook prima te doen. De eerste keer ging wel moeizaam.

ReneeSiep 02-08-2013

Niet kopen! Binnen een jaar zuigt het ding totaal niet meer! De motor van het apparaat lijkt goed, maar is na 9 maanden al helemaal op. Echt een miskoop!

Pietpuk 24-03-2013

Deze stofzuiger nu een paar weken in bezit. Het voordeel van de stofzuiger is dat hij goed zuigt en er mooi uit ziet.
Ook dat de stofzuiger zakloos is zou een voordeel moeten zijn. Ik vind echter het schoonmaken van de opvangbak en de filter best een onhandig werk. Ook moet ik er echt wel redelijk hard op kloppen om de vastzittende stofdelen eruit te krijgen. Doe je dit niet, gaat de stofzuiger al snel minder goed zuigen. Toegegeven, eenmaal schoongemaakt zuigt hij weer goed.
Verder is het echt onhandig dat de losse onderdelen (plintzuiger e.d.) los erbij zitten in een zak. Dit zou beter met een houder bevestigd kunnen zijn.
Ook vind ik de slang aan de korte kant en laat de zuigstang regelmatig los van de slang. Je moet hem echt goed vastduwen voordat hij blijft zitten. Voor mij geen probleem. Wel voor mijn vrouw.
Al met al niet helemaal wat ik verwacht had van de stofzuiger. Misschien dat ik een betere manier vind om de filter/opvangbak schoon te maken, dan gaat gebruiksgemak met 2 puntjes omhoog.

Membregts 24-02-2013

Ik heb de stofzuiger nu een paar dagen in huis en ik vind hem echt goed.
In het verleden al eens een dirt devil gehad maar die was niet zo goed als deze.
Zuigt echt alles op en is makkelijk in gebruik.
Ik heb wel een model besteld waar ook de parketborstel en turboborstel in de doos zaten ( is niet overal )
En vooral die turbo borstel werkt goed op de meubels en matten.

Enig minpunt van de stofzuiger naar mijn mening is dat de stofbak statisch wordt en daardoor blijft er soms stof achter.

susanne 1234 13-01-2012

Na een paar maanden gebruik , de wielen stuk, de zuigmond stuk en is niet meer te verstellen(dol) De zuigkarcht is wel goed en deze blijft goed alleen dien je de filters wel vaak te verschonen.
De stofzuiger werd in de loop der tijd steeds warmer en
Na 4,5 jaar de stofzuiger toch overleden, te heet en daardoor verbrand van binnen. dit vind ik voor een stofzuiger erg snel kapot en niet meer te herstellen want ik kan geen schroevje vinden om zelf te repareren.
Destijd heb ik er 180 euro voor betaald.
ik neem in ieder geval geen dirt devil meer.

wammes75 21-02-2011

wat een tegenvaller, een jaar gebruikt en gisteren ontploft (met veel gerochel en herrie hield ie ermee op). Het ding voelt plastic aan en alsof het allemaal af kan breken. We hadden hem op internet besteld en er eigenlijk al snel spijt van. De telescoopbuis verschiet steeds van maat tijdens het zuigen. De borstel onder de zuigvoet is uitgeklapt veel te kort zodat er krassen op de vloer komen. Het reservoir moet elke beurt geleegd worden. Het stof en snippers zitten soms helemaal vast in het filter op plaatsen waar ik niet bij kan, pas met een hoop gepeuter en gedoe. Nee, niet erg dat het gisteren heeft begeven, nu weer een fatsoenlijke voor wat meer geld.

Alexander22 06-10-2010

Een heerlijke stofzuiger. Klein en stevig, volgt goed en geleverd met diverse mondstukken. Vooral het mondstuk voor de tapijt werkt super. Veel zuigkracht met maar 1600W. Geen stofzuigerzakken meer nodig maar wel even elke 2 stofzuigerbeurten even legen. Goede prijs voor zeer fijne en degelijke stofzuiger.

Marije001 09-05-2010

Sinds een aantal weken gebruik ik de dirt devil infinity VS8 turbo. Hiervoor had ik een Miele, maar deze viel na een lange diensttijd uit elkaar.
Deze stofzuiger is mooi vorm gegeven, licht in gebruik, makkelijk te legen, hij maakt de vloer goed schoon.
Het nadeel is dat de zuigmond accessoires niet op de stofzuiger zitten(apart zakje), de zuigkracht kan niet ingesteld worden(alleen met schuifklepje op het handvat) en hij maakt vrij veel lawaai.