Kärcher WD 3.200 zwart, geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WD 3.200 zwart, geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DEJR 02-03-2014

Dan staat er Karcher op en verwacht je kwaliteit maar helaas. De slang was al gescheurd na twee weken. Ik was er per ongeluk op gaan staan maar dat zou moeten kunnen. Althans wel bij een Miele. De slang blijkt ook tekort waardoor je het hele apparaat in de auto moet zetten om deze te gebruiken (als je niet om de auto heen wilt lopen). Omdat de slang te kort is valt het apparaat constant om. Het apparaat is topzwaar en dus erg onstabiel. Buiten op klinkertjes valt ie steeds om. De wand is van dermate hard kunststof gemaakt dat deze dus kapot barst bij een val. Apparaat dus maar weggegooid na slechts 10 keer gebruikt te hebben. Let ook op de stofzakken. Scheuren snel en zijn schreeuwend duur. Nooit meer een Karcher voor mij. Het is goedkope Chinese troep met een merkje erop.

Tata100 29-07-2013

Ik heb hem gekocht voor een kleine verbouwing, maar inmiddels was hij hard nodig om het water op te zuigen bij een lekkage. Dat deed hij prima, snel en zonder haperen. Legen kost ook geen moeite. Kortom, prima zuiger die doet wat hij belooft.

leow 10-11-2012

Ik heb vandaag mijn geregenings-installatie leeggezogen. Dat ging als een trein. Een emmer leegmaken om het schoon te maken gaat ook prima. Ik ga hem niet inzetten als huis-stofzuiger omdat hij te luidruchtig is. Als reserve stofzuiger lijkt hij me prima.
Het is gewoon een grote plastic emmer met wieltjes en een motor erbovenop. Maar hij doet alles wat ik nodig heb goed: water opzuigen.

M. Moorman-Tielen 19-08-2011

Zeer handig met zijn 4 wieletjes, zodat je hem op ieder oppervlak met gemak achter je aan trekt.
Naast het gewone gebruik van stofzuiger, heeft deze Kärcher ook de mogelijkheid om water en andere vloeistoffen op te zuigen. Dit onderscheidt hem duidelijk van andere stofzuigers en is erg handig wanneer iemand een glas omstoot, of een emmer water. Je hoeft dan niet kruipend met een dweil over de grond, of tig keer een mop uit te knijpen, maar zuigt het gewoon op. Een zeer handige stofzuiger in elk gezin.