Philips SilentStar FC9306 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SilentStar FC9306 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jrebergen 10-08-2011

Net binnen en 1ste zuigbeurt gehad. Naast de Miele en AEG die we hier hebben staan (beide stuk en meer dan 10 jaar oud) inderdaad iets stiller. Stil vind ik alleen wel betrekkelijk bij een stofzuiger, de motor is dan wel stil, het is uiteindelijk voornamelijk het zuiggeluid wat je hoort.
Zeer uitgebreid qua uitbreidingen, 2 zuigkoppen en 3 opzetstukjes. Je kan er dus alle kanten mee op! Voelt degelijk aan, al blijft het altijd plastic. Doe je het reservoir open dan heb je toch een gammel plastic klepje in je handen. Stofzuiger stang van metaal en dat voelt wel fijn. Regelbare toeren op de stofzuiger zelf, altijd leuk, maar in de praktijk gebruikte ik het op de vorige ook niet gauw. Vol vermogen is altijd goed, waarom zou je het met minder doen. Duurzaamheid geen idee, al zat er bij de stofzuigershop 5 jaar garantie op. Dat is toch ook wat ik minimaal van een zuiger verwacht 5 tot 8 jaar levensduur en dat zal deze vast redden.
Stofzuigen is nooit geen leuke bezigheid en dat zal deze niet veel leuker maken, maar goed gereedschap maakt het wel fijner en dat doet deze zeker. Gekozen voor deze vanwege de hoge consumentenbond test en hoge score hier bij kieskeurig.

Justus76 23-07-2011

Heerlijke stofzuiger! Erg stil, mooie vorm en witte kleur, fijn zo'n lang snoer, zuigt alles super schoon. Een aanrader. Overigens, anders dan andere reviews doen vermoeden, geen lichtgewicht. Prima voor ons 'jonge mensen', maar zou m niet aanraden aan een écht ouder iemand die bijvoorbeeld trappen ermee op moet. Voor de rest gewoon een geweldig apparaat!

H. Ebert 06-06-2011

Onze als beste geteste Philips van een jaar of tien geleden was aan vervanging toe. Na wat zoeken kwamen we op deze uit. Niet gedacht, dat er aan een stofzuiger nog veel te verbeteren viel, maar deze is onwaarschijnlijk stil. We gebruiken hem voornamelijk op laminaat, de zachtste stand is dan meestal voldoende en ook dan zuigt hij nog beter dan de oude.

Hielko 21-04-2011

Wat een geweldig ding. Stofzuigen is een feest. Wat een stilte, wat een zuigkracht, wat een lekker lang snoer, wat een praktisch handvat bovenop, wat lekker licht qua gewicht. Mag ik bij u komen stofzuigen? ;-)

sunae 25-11-2010

gaaf ding, goede zuigkracht. En het leukste is dat ik hem via de ing rente punten heb gekocht voor maar 134.50. Dubbel plezier.
En ja ik krijg ook schokken als ik het tapijt aan het zuigen ben.

M1391 29-05-2010

Top machine, maakt zijn belofte waar! Een hele stille en zuinige stofzuiger!
Er zitten ook nog eens 3 handige losse zuigmond stukken bij. De algemene borstel die erbij geleverd zit kan ook prima op parket gebruikt worden. Ik heb er een losse parketborstel bij besteld, maar dat had achteraf niet nodig geweest.
Nu de topper van deze aankoop: de huisdieren-haren borstel. WAT een verademing om het tapijt daar mee te zuigen. Ben in NO-TIME klaar! Eindelijk!
Natuurlijk een minpunt: de stofzuigerstang wordt statisch-electrisch bij het gebruik op het tapijt. Elke keer dat ik de stang aanraak krijg ik een schok. Ik ga Philips hierover inlichten, wie weet....