Dyson DC23 Pink Parquet antraciet, roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dyson DC23 Pink Parquet antraciet, roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rudi D. 27-11-2010

We waren op zoek naar een goede stofzuiger zonder stofzak, en naar aanleiding van reclames op TV van Dyson, begon mijn zoektocht via internet naar dit merk. Via de site van Dyson zelf kon ik een type vinden naar onze behoefte...De Dyson DC23...en het model Pink (Dyson schenkt 25 Euro voor het kankerfonds, daarom de kleur roze).
We hebben hem aangeschaft, in elkaar gestoken en getest en ik moet zeggen dit toestel doet zijn werk. We hebben een hond en 2 katten en als je ziet wat een pak haartjes er na 1 beurt in de filter zitten sta je versteld. Hij zuigt erg krachtig en voor voetmatten kan je best de knop indrukken die op de steel staat. Alle attributen kan je compact opbergen. Voor ons is dit een perfect toestel.