Bestron D1400SP zilver, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron D1400SP zilver, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

AngeloJ 04-06-2013

Wat een K ding, ik had beter gewoon voor een dyson kunnen sparen.
Hij heeft veel power en bleek goed te werken, alleen het lawaai is echt niet normaal, bij een stofzuiger van 100 euro heb je 5x minder lawaai.
Anyway, ik deed me headset op en ging aan de slag, na 10 minuten had de stofzuiger er al moeite mee en dus leegde ik hem, nadat ik hem opnieuw aanzette maakte het nog steeds de zelfde hoeveelheid kabaal maar zuigkracht was er niet meer, hij kan niet eens meer normaal stofpluiken opzuiggen, wat is dit een bagger ding, NIET KOPEN.

markdeg 13-01-2013

Een apparaat dat de eerste keer oké was qua zuigkracht en daarna niks meer van de grond krijgt, alleen kleine stofnestjes neemt hij mee maar alles met een klein beetje volume laat hij liggen. De telescoopbuis komt vol rommel te zitten die hij niet opgezogen krijgt. Het is een waardeloos apparaat dat meer irritatie oplevert dan een schoon huis. Met plezier gaat hij het huis uit.

Sophie Jansen 13-11-2012

Op het eerste gezicht leek het een prima stofzuiger. hij zoog de eerste keer echt heel goed. Maar de tweede keer was die bijna al zijn zuigkracht verloren. Geen idee wat er mis is gegaan. Heb de stofzuiger al helemaal uit elkaar gehaald om te kijken of er ergens een verstopping zit maar dit is niet het geval. Verder vond ik het ook niet zo fijn dat de stofzuiger heel vaak omvalt bij het stofzuigen. Doordat die zo klein en licht is valt die al heel snel om als je iets te hard dat ding achter je aantrekt.

Kees Aak 24-03-2012

Klein maar fijn. Zuigt goed; veel powerrr.Handige zuigkapjes en reservoir legen gaat heel gemakkelijk.

Maakt wel typisch stofzuigerlawaai, dus als je een stille zoekt kan je beter verder kijken. Zuigkracht (en dus geluidsvolume) is niet in te stellen, er is alleen een aan/uitknop.

Gerard015 29-12-2011

Ik was verrast door deze aankoop, de stofzuiger kost nog geen 35 euro en was ook nog eens gratis thuisbezorgd.

Hij is licht, zuigt goed tot krachtig en hij is makkelijk te legen, omdat hij geen stofzuigerzak heeft bespaar je daar ook nog eens geld op.

De filter die er in zit is ook makkelijk te reinigen.

De steel is van hard plastic maar het ziet er niet uit dat deze snel stuk zal gaan, ik heb er de eerste keer aardig lang mee gezogen maar alles beviel prima, geen los zittende onderdelen en prima hanteerbaar.

Het enige wat misschien voor sommige minder is dat het snoer niet automatisch oprolt maar mij stoort dat niet.

Al met al een uitstekende aankoop voor deze prijs.

Jannie26 19-03-2012

Hallo Gerard,

Hoe staat het met de lengte van de telescoop buis?
Is die lang genoeg of moet je erg bukken om te stopzuigen?