Nilfisk Power Special metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Power Special metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

anwel50 26-02-2015

deze stofzuiger valt erg tegen, 30 jaar heb ik naar volle tevredenheid een tonnetje gehad, van deze aankoop heb ik spijt.
vanmorgen brak, na lange tijd getobd te hebben met de aansluiting van de slang op de stofzuiger de aansluiting af, nooit meer een nilfisk.

Stiegl 10-11-2013

Zoals eerder al gemeld, heb ik tot 2 maal toe de zuigkrachtregeling moeten laten vervangen in 4 maanden tijd. Na de tweede reparatie werk het apparaat naar behoren en zuigt goed. Het is nog steeds niet de meest handelbare stofzuiger, maar het werkt op zich goed. Stofzakken zijn wel wat duurder dan bij de meest gangbare merken.

fam de Haan 28-02-2013

helaas is dit een miskoop gebleken. binnen een halfjaar parketborstel versleten op de rand waar hij ronddraait gevolg voet valt er steeds af. voor 2,95 een universele bij de Action gekocht. Helaas scheurde de slang bij het hand vat af 2 maanden daarna. deze onderdelen zijn normaliter erg kostbaar. dit gerepareerd. stukje afgesneden en opnieuw met lijm in handvat gedraaid tevens Duck-tape er omheen om te voorkomen dat de slang opnieuw scheurt. Inmiddels is de zuigkracht van de stof zuiger zo achteruit gegaan dat hij nu na anderhalf jaar ergernis en een vermogen aan stofzuigerzakken vervangen gaat worden door een hopen we echte stofzuiger.Wij zijn ons op deze website aan het orienteren

C.O. 05-05-2012

Een Nilfisk gekocht vanwege mijn indruk van duurzaamheid. Hij zuigt uitstekend, het snoer is lekker lang en hij is redelijk stil maar de duurzaamheid is zeer slecht. Na 3 maanden brak er een stukje van de stang af terwijl ik onder de bank aan het stofzuigen was. De stang kon daardoor niet meer versteld worden in hoogte.Met ducktape gerepareerd en dat ging prima.Nog een paar maanden later ging de zuigmond niet meer van de stang af en inmiddels is het flexibele gedeelte van de stang gescheurd. Wij gaan echt niet ruw met de stofzuiger om maar hij wordt wel intensief gebruikt. Helaas door drukte en laksheid geen beroep gedaan op de garantie en dat zal nu, na 13 maanden wel te laat zijn! Voor mij nooit meer een Nilfisk!

Officiele reactie van Nilfisk 06-05-2012

Beste C.O.,
Ik stel voor dat u contcat opneemt met Nilfisk( Mitchel van Dijk) en dan regelen wij voor u een nieuwe telescopsiche buis zodat u weer met plezier kan stofzuigen
M.vr.gr.

Nilfisk
036-5460700

Stiegl 10-04-2012

In eerste instantie was ik positief over dit apparaat, maar nadat de zuigkrachtregelink na 2 maanden al defect ging begon ik we te twijfelen over de duurzaamheid. Nu hebben we na een reparatie van 3 weken de stofzuiger weer terug, maar nu, een paar weken later is de zuigkrachtregeling weer defect.
Dit soort kwaliteit verwacht ik bij een stofzuiger die ik bij de locale drogist voor 30 euro koop, maar niet bij een Nilfisk. Ik ben zeer teleurgesteld.

Stiegl 24-02-2012

Na 2 maanden is de zuigkrachtregeling defect. Helaas, een dikke onvoldoende voor degelijkheid.

Pieter 1867 12-02-2012

In juni 2010 deze Nilfisk gekocht. We dachten dat het een degelijke stofzuiger zou zijn. Na ruim anderhalf jaar zuigt hij een stuk minder, er lekt zuigkracht weg bij de aansluitingen. Vanmorgen brak de handgreep terwijl we er zeker niet ruw mee omgaan. Wat een tegenvaller! Op de stofzuiger staat: 5 jaar garantie. Maar dat geldt natuurlijk niet voor de slang en de buizen. Nooit meer Nilfisk!

Pebbles12 09-06-2012

En ik nog maar denken dat ik de enige was met klachten over de slang en stang van mijn nilfisk!
Heb voor deze het oudere model blok gehad.De power die ik nu sinds enkele jaren heb zou de opvolger daarvan zijn. Nou ik kan je vertellen: de oude versie gebruik ik nog steeds en de onderdelen die inmiddels al 17 jaar oud zijn, zien er nog als nieuw uit en hetzelfde geld voor de koppeling op de stofzuiger(een draaisysteem)én voor de koppeling op de steel! Dat kan ik van de nieuwe power niet zeggen! Daar was binnen een half jaar de belangrijkste koppelingen al van kapot! Tuurlijk kon ik teruggaan voor mijn garantie....maar de vernieuwde koppelingen zijn gewoon niets waard, dus als ik het laat repareren zit ik nog steeds met deze;fde ellende!

Stiegl 03-01-2012

Deze stofzuiger gekocht op basis van de reputatie van Nilfisk op het gebied van anti-alergie producten. Eerste indruk is goed. Zuigkracht is meer dan voldoende, zeker als hij niet op de hoogste stand staat, wat meestal ook niet nodig is, maakt hij weinig geluid. Het apparaat voelt solide aan, en is goed te hanteren. Hij is wel redelijk zwaar. Nadelen ten opzichte van de Miele die we hiervoor hadden:
Zuigstang voelt wat minder degelijk aan
Beweegt iets minder flexibel door grotere, en ogenschijnlijk kwetsbaardere wielen.
Over het geheel genomen, een prima stofzuiger voor een redelijke prijs.

officiele reactie van Nilfisk 02-03-2012

Beste Stiegl,
wij betreuren het enorm dat dit reeds defect is gegaan in zo'n korte periode. Kan natuurlijk altijd gebeuren! Ben wel even benieuwd of dit al onder garantie gerepareerd is?
Bedankt
Nilfisk Jeroen

Stiegl 26-03-2012

Het apparaat is inderdaad onder garantie gerepareerd. Tijdens het transport is echter de vergrendeling van de klep kwijt geraakt. Dus we hebben nog steeds geen goed werkende stofzuiger. Opnieuw geen punten voor duurzaamheid dus.