AEG ASC6935 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG ASC6935 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Raphell 30-12-2012
Geschreven voor: AEG ASC6935 rood

Mijne is al naar de stort, motor door gebrand , toch niet geschikt voor bouw gruis , weer terug naar zak stofzuiger.

Marco18678 21-05-2012
Geschreven voor: AEG ASC6935 rood

Na jarenlang een stofzuiger te hebben gehad met zak, wilde ik eentje zonder. Hiervoor had ik een bosch en nooit echt super tevreden over. Ten eerste vind ik deze aeg er prima uitzien. En de zuigkracht is echt super goed. Ook een groot voordeel zijn de rubberen wielen wat het een stuk prettiger verplaatst. Het reservoir is makkelijk te legen en dan zie je ook gelijk hoeveel dat ding opzuigt vegeleken met mijn oude zuiger ... Alle filters zijn makkelijk schoon te maken. Echt helemaal top... Nu zuig ik met veel plezier me huis dagelijks (ivm met 2 honden die gaag haar achterlaten) en nu merk ik dat mijn huis echt goed schoon blijft... Aanrader!

Marco18678 29-12-2012

Ja super... Nog geen enkele klacht te verzinnen ... Zuigkracht nog steeds perfect en makkelijk schoon te maken! Ik zeg kopen!

Gart25 28-12-2012

Hoe bevalt de stofzuiger naar een halfjaar?

Graag hoor ik van u ivm evt. koop van dit apparaat.

Bedankt!

Raphell 15-10-2011
Geschreven voor: AEG ASC6935 rood

nadat ik gruis en hele kleine stukjes puin had opgezogen met de Miele 380S ontplofte de motor. Aangezien ik nog voorlopig niet klaar ben met verbouwen ben ik voor een zakloze stofzuiger gaan kijken en kwam op deze uit. Qua prijs is ie niet zo gek duur. Na dyson is deze nr 2 het beste is me verteld.

Ik moet zeggen.. t klopt aardig. Hij zuigt erg goed. Net zo goed als de Miele, toen er een nieuwe zak in ging. Want na een tijdje was de zuigkracht alweer met 1/3 verminderd. Miele viel vaak om in bochten. Deze staat steviger op zijn poten. Hij rijdt ook soepel. En de zuigmond rolt soepel over de vloer. Het lege v h reservoir gaat erg makkelijk. Filters zijn afspoelbaar.

Peter1401 28-02-2012

inderdaad, ik had het ook, de miele kan niet eens wat klein gruis opzuigen, je betaalt een vermogen voor zo'n ding maar de kwaliteit is om te huilen....vroeger maakten ze goede stofzuigers maar nu niet meer. Mijn eerste miele ging 14 jaar mee, de 2e 2 jaar en de 3e 3 jaar... Ik stap over op een beter merk die zullen er echt wel zijn denk ik.

Gart25 28-12-2012

Hoe bevalt de stofzuiger naar een tijd gebruikt te hebben?

Graag hoor ik van u ivm evt. koop van dit apparaat.

Bedankt!

mlamlam 29-01-2011
Geschreven voor: AEG ASC6935 rood

Omdat mijn Miele Cats & Dogs met een knal al na twee jaar 'uitgekeken' was op ons huisvee heb ik deze stozakloze zuiger aangeschaft. Wat direct opvalt is dat het zuigen, vanwege de wieltjes in de zuigmond, redelijk soepel verloopt. Het geluidsniveau is niet hoger of lager dan van mijn Miele zaliger. De zuigkracht lijkt in orde. De stofzuiger is compact in die zin dat deze niet erg lang is maar wel wat hoger.
Het mechanisme om de container te legen is t.o.v. het vorige model wel verbeterd: de ontgrendeling zit nu in het apparaat, en niet zoals bij het vorige model aan de buitenzijde. De AEG wordt geleverd inclusief een tweede zuigmond, alhoewel de bijgeleverde (met een 'Dust Magnet' functie die ik nog niet op waarde kan beoordelen) prima resultaten levert op een gladde vloer.