Bestron A2000EZ zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron A2000EZ zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Basale 06-10-2014
Geschreven voor: Bestron A2000EZ zwart

Heb nu een aantal maanden het apparaat in gebruik en kan zeggen dat alles er aan tegen valt behalve het uiterlijk. Zeer veel geluid, na 2 keer zuigen neemt de zuigkracht enorm af omdat de filters verstopt gaan zitten, en nee dan heb ik het niet over een enorme hoeveelheid stof die is opgezogen maar slechts een klein beetje. De opvang bak is er met moeite uit te trekken waardoor al snel de beveiligingspal afbrak, gekocht omdat in de beschrijving stond een bereik van 7 meter, dwz snoer is 4,5 en die drie meter moet je erbij denken in de vorm van de zuigbuis of iets?? rijden doet ie voor geen meter en het apparaat is zwaar. Ik zou dus verder kijken tenzij je masochistisch bent ingesteld en graag stoflongen oploopt omdat je constant de filters aan het uitkloppen bent.

desli 12-12-2012

positief:
- prijs
- uitstraling

negatief:
- snoer is erg kort, je kunt niet eens de hele woonkamer zuigen
- tijdens het zuigen blijf je continu achter het meubelair hangen met de voet, ons bed is erg laag en daar kan de voet niet eens onder terwijl ik hier met mijn vorige stofzuiger geen problemen mee had
- na 2,5 maand valt de stofzuiger uit en doet niets meer, dit mankement valt waarschijnlijk buiten de garantie (van 3 jaar)

Brera01 15-02-2012
Geschreven voor: Bestron A2000EZ zwart

Hoewel ik toen ik hem pas in huis had laaiend enthousiast was, moet ik toch mijn mening in negatieve zin bijstellen. Na 3 maanden vrij intensief gebruik begint de vrij korte zuigbuis toch wel irritant te worden voor iemand van 1,95 meter. En het snoer is geen 7,5 meter maar slechts 4,5 meter wat ook een handicap is, en door de vormgeving blijft hij ook nog wel eens haken achter het meubilair. Hij zuigt wel fantastisch goed en het reservoir is goed en makkelijk te reinigen.

1976Roy 05-02-2012
Geschreven voor: Bestron A2000EZ zwart

Goed is goed en slecht is slecht. Dit is de grootste miskoop van de laatste jaren. Echt, binnen een week plastic afgebroken aan de (te korte) steel.kan de hulpstukjes al niet meer ophangen.Verloor op de eerste dag,na 1x gebruiken heel veel zuigkracht, teruggebracht naar winkel. opgestuurd(5weken)kreeg het antwoord dat de filters verstopt zaten. Na elke 2x stofzuigen zitten de filters helemaal dicht waardoor de zuigkracht enorm afneemt(heb gelukkig een luchtcompressor anders is het echt niet te doen),maar je moet hem buiten helemaal schoonblazen. Steel is vrij kort,kabel is zeer kort, model rolt niet lekker achter je aan,blijft echt overal steken.De binnenkant van de buis zitten richteltjes in, waardoor hij gemakkelijk verstopt. al met al, by far de slechtste stofzuiger die we ooit hebben aangeschaft!

jootjejj 20-01-2012
Geschreven voor: Bestron A2000EZ zwart

Zeer fijn stofzuigertje voor mij. Enorme zuigkracht, en dat blijft ook zo. Reservoir makkelijk te legen, filters versmeren niet erg veel, even uitkloppen en klaar. De filters die in de stofzuiger zelf zitten worden bijna niet vuil. Ben zelf 1.9 meter lang, en heb de indruk dat de stofzuigerstang wel iets langer zou kunnen. Kan wel zeggen dat ik geen spijt heb van deze stofzuiger. Ook bladen mee opgezogen, die in de garage waren gewaaid, geen probleem. Misschien wat vaker leeggooien. Heb persoonlijk nog niet veel nadelen ondervonden van deze stofzuiger. Alleen jammer dat de accessoires niet in de stofzuiger opgeborgen kunnen worden. Ik hoop dat ie lang heel blijft.

D. Hoekstra 13-11-2011
Geschreven voor: Bestron A2000EZ zwart

Een hele mooie stofzuiger en een super zuigkracht.
Het snoer is 4,5 meter en dat is een minpuntje, want dan moet je alternatieven zoeken om toch overal te komen.
Verder is de parkeerstand handig maar niet stevig, je kunt de stang er alleen maar los inhangen.
Verder is de stofzuiger in orde en dan zeker de prijs/kwaliteit verhouding.

D. Hoekstra 13-12-2012

Hier even een update...
Het is nu ruim een jaar later en de stofzuiger doet het nog steeds prima.
Hij zuigt goed en ziet er nog steeds keurig uit.
Al met al een prima stofzuiger voor dat geld.

Brera01 21-10-2011
Geschreven voor: Bestron A2000EZ zwart

Net binnen deze Bestron stofzuiger. Al gelijk positief van onder de indruk. Wat een zuigkracht! 2000 watt die allen ten goede komen aan de zuigkracht, en waar niet het merendeel van de kracht verloren gaat door de weerstand van de, volle, zak. Zuigkracht is ook regelbaar middels een draaiknop op de stofzuiger. Makkelijk te hanteren, niet te zwaar, erg wendbaar en voldoende actieradius met het snoer van 7,5 meter. Lekker compleet met een speciale borstel voor parket of harde vloeren, makkelijk op te bergen met een steun voor de telescoopbuis. En nog 5 jaar garantie ook!