Kärcher WD5200M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WD5200M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Kootje1970 29-08-2011
Geschreven voor: Kärcher WD5200M

Wij zijn echt enorm tevreden met onze Karcher alleszuiger! Gemakkelijk in gebruik, robuust uitgevoerd, behoorlijke capaciteit, volgt je eenvoudig en ziet er ook nog flitsend uit! Kortom een aanwinst voor ons!

jmvbb 19-08-2011
Geschreven voor: Kärcher WD5200M

Fantastische stofzuiger met perfecte zuigkracht ook met de los bijgekochte extra slang (3,5 meter) voor de trap nog steeds een echte stofzuiger!
Ook de mogelijkheid om het zuigen om te zetten naar blazen is in sommige gevallen een uitkomst en dan kan hij ook nog goed overweg met natte of ondergelopen vloeren echt een geweldig apparaat.
Voor het uitzuigen van de auto ook een uitkomst met de zuigkracht van deze stofzuiger zijn de automatten zo schoon en draai de zuigkracht om naar blazen dan is je dashboard binnen de kortste tijd stofvrij, de beste koop sinds maanden.

veronica22 18-08-2011
Geschreven voor: Kärcher WD5200M

ik heb deze alleszuiger gewonnen en heb meteen mijn oude, nog goed werkende stofzuiger aan de kant gedaan.
Zuigt fantastisch, loopt fijn op de wieltjes en je kunt er alle hulpstukken fijn opzetten.