Kärcher WD 3.500 P zwart, geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WD 3.500 P zwart, geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

pino 50 08-02-2013

zuig kracht is niet erg veel stofzuiger zakken erg duur bij bol.com en wehkamp erg licht dat is perfext en dat hij alles zuigt is ook erg goed .de zuigstang is te licht uitgevoert
algemeen fijne stofzuiger zeker voor die prijs .

Xativa 04-10-2012

Nadat mijn vriend onze stofzuiger in de soep liet lopen. Doordat hij cement op had gezogen en dit in de moter kwam. Heb ik gezegd ik ga nu een alles zuiger kopen. Super. Qua vormgeving is het niets. 17 liter en gele kleur. Maar hij is erg prettig in gebruik. Rijd mee tijdens het zuigen op de 4 wieltjes. Hij kan ook herfstbladen wegblazen en als je de zak eruit haalt kun je er ook water mee opzuigen. Multifunctioneel. Het enigste vind ik dat het draad er kort is. Je kunt er hooguit 4 a 5 meter mee zuigen. Maar voor rest is het een fijne stofzuiger ondanks dat hij maar 1400 watt heeft. Je merkt absoluut niet dat hij zo weinig watt heeft. Echt hij kan echt alles opzuigen en je hebt 17 liter inhoudt dus je hoeft heel weinig je zak te wisselen.