Electrolux ZB2902 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZB2902 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AnnedeJong 02-01-2010
Geschreven voor: Electrolux ZB2902 paars

De ZB2901/02/03 en 04 zijn allemaal precies hetzelfde op de kleur na. Dus de review geldt natuurlijk voor alle kleuren. Ik heb zelf de licht groene gekocht, een beetje retro-kleur. Deze kruimelzuiger heb ik nu een paar weken en bevalt heel erg goed. Als kruimeldief dan, want het is zeker geen stofzuiger. Ideaal om de kruimels op en om de bank, voor het aanrecht, onder de tafel en voor stof onder de bedden. Ik ben verbaasd over de wendbaarheid, dat gaat erg soepel, ook onder lage tafels en onder het bed. Alleen langs plinten gaat niet geweldig, dan mist ie toch de zuigkracht om stof uit de naden en hoeken te halen. Het opladen gaat traag, dus als hij helemaal leeg is, dan wel even geduld voor de volgende actie. Alles voelt robuust aan en het legen, van het kleine resrvoir, gaat snel en gemakkelijk. Hopelijk is dit een trendzetter voor de stofzuigers zodat misschien binnen afzienbare tijd meer krachtiger exemplaren op de markt komen die de stofzuiger geheel gaan vervangen. Nu kan 70% van het werk door de kruimeldief worden gedaan.