Princess 332926 Stofzuiger Black Panther II zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 332926 Stofzuiger Black Panther II zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

P1976 19-12-2013

ik heb deze stofzuiger in januari 2013 bij Blokker gekocht voor ca 50,- euro. Ziet er leuk uit, compact, licht en niet zo'n onhandig handvat zoals andere zakloze stofzuigers hebben. Ik dacht een goede koop te hebben gedaan, Princess is door mij wel een gewaardeerd merk in de keuken. Philips maakt oook veel verschillende apparaten, dus dacht ik wel te kunnen vertrouwen op het merk Princess. Maar.... ik gebruikte de stofzuiger ca 1x per maand, dus nu ongeveer 11x gebruikt sinds de aankoop. Mijn bevindingen; het indicator-lampje dat reservoir vol zit, brandt al 5 minuten nadat je het geleegd hebt. Ook de stang in hoogte verstellen lukt niet meer, het remmertje doet het niet meer en wanneer ik de de stang voortbeweeg, blijft de zuigmond stil op de grond staan en gaat alleen de stang in en uit! Terug naar de winkel gegaan met de aankoopbon en geld terug gekregen!

Moon_1973 08-12-2012

Inderdaad koop geen Princess. Wat een waardeloos ding. 2.000 Watt dus je denkt dat is aardig wat! Nou mooi niet! Om de haverklap moet je hem legen en het filter en alles schoonmaken. Zeker met een huisdier. De haren blijven in het filter hangen en ook de inlaat voordat het in de opvangbak komt raakt elke keer verstopt. Maakt ongelofelijk veel herrie maar goed als het dan goed stofzuigt zou ik het op de koop toenemen inderdaad. Zit geeneens een stofzuigermondje voor de banken bij. Voor mij geen Princess meer en doe mij maar een stofzuiger met stofzak. Dan kun je gewoon kleine blaadjes van planten opzuigen zonder problemen.

Sariebary 12-04-2012

Koop geen princess stofzuiger!!!!! Ik dacht van tevoren nog:'zo slecht kan een stofzuiger toch niet zijn?'. Had ik het maar niet gedaan. De herrie die het ding maakt nam ik op de koop toe, maar de slang was binnen no time kapot en het filter is om de haverklap verstopt en dan haalt hij de 500 watt nog niet eens. Dus tijdens het stofzuigen kan je na twee kamers stofzuigen het filter schoonmaken.
Naar Princess valt niet te mailen. Dus ik gemailt naar de Blokker en vandaag, zonder problemen een degelijke Philips voor teruggehad (wel 30 euro bijbetalen, want hij was iets duurder). Dus super service van de Blokker die na 1 jaar en 4 maanden deze waardeloze stofzuiger terugnemen!

Margriet P 06-01-2012

Ik vind het tot nu toe een prima stofzuiger. Geen problemen mee gehad tot voor een maand terug.
De slang is niet meer van de stang los te koppelen. Dit omdat er tijdens het zuigen stof tussen komt te zitten en hij nu dus gaat klemmen.
Heb hierover een klacht naar Princess gestuurd. Hopelijk doen ze er wat aan.

martijn75 07-07-2011

Wat een waardeloos apparaat. Zuigt echt voor geen meter, schuifje gaat elke keer open waardoor deze helemaal niet meer zuigt, stang krijg je nauwelijks losgekoppeld van het handvat etc etc.

Goedkoop is zeker in dit geval duurkoop!

Deze troep mag Aad zef houden!

nooitdoen 25-04-2011

Een waardeloos ding. 2200 w, maar waar dat vandaan zou moeten komen, geen idee, het lijkt nergens op. Verder zit er bij het handvat zo'n schuifje wat iedere keer open schuift als je er tegen aan komt.
Ook is de stofzuigermond / borstel waardeloos, hij verschuift het alleen maar. Als je iets wil opzuigen dan moet je de mond er echt opzetten. Niet doen dus