Electrolux ZUAG3801 zwart, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZUAG3801 zwart, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yuri74 17-11-2011

Een heel fijne stofzuiger. Ik had een Miele Allergy Control, maar de stofzuigerzakken daarvoor waren extreem duur (4 zakken voor ongeveer 12 euro) en met honden in huis merk je na een week al niet meer dat er een nieuwe zak in zit. Ik ben toen eens gaan rekenen en ik ben toen tot de conclusie gekomen dat ik deze Electrolux stofzuiger in ca 3 jaar tijd terugverdiend heb door de dure stofzuigerzakken die ik nu uitspaar. Ik leeg het stofreservoir elke keer na het zuigen (hoeft niet per se) en ik heb nooit meer last van een stofzuiger die stinkt. Er zit ook een hepa-filter in, dus ook geschikt voor allergie-patienten. Het enige kleine nadeeltje voor allergiepatienten kan zijn dat je natuurlijk het stofreservoir moet legen, en hoewel dit heel makkelijk en zonder problemen gaat, kan er mogelijk weleens wat stof bij vrijkomen. Maar dat heb je soms ook al als je een zak uit een andere stofzuiger moet halen. En als je een partner hebt die niet allergisch is, vraag je die gewoon om het stofreservoir te legen. Ook handig is dat de filters uitwasbaar zijn en dat er niet telkens nieuwe dure filters gekocht hoeven te worden zoals bij andere stofzuigers vaak het geval is. Nog 1 opmerking: door zijn uiterlijk lijkt deze stofzuiger misschien lichter dan andere stofzuigers, maar dat is niet het geval. Hij is zeker niet lichter dan stofzuigers die een iets groter formaat hebben. Voor gezonde mensen dus normaal en geen enkel probleem, maar voor mensen die moeilijk kunnen tillen niet aan te raden. Ik ben ZEER tevreden met deze stofzuiger met stofreservoir en ik zou nooit meer eentje met stofzak willen hebben.