Electrolux ZG8800 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZG8800 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

manecas36 27-05-2014
Geschreven voor: Electrolux ZG8800 zwart

Na 20 jaar Electrolux , nu deze van dit merk gekocht. Bij het uitpakken voel je meteen de Electrolux' degelijkheid. én Groen, dwz: Hij verbruikt minder stroom, maar zuigt echt heel erg goed en is gemaakt voor 70 procent van geryclycled plastic. De lange telescoop-stang met handgreep is ook super! Erg handig voor mensen die lang zijn. Hij heeft een electronisch instelbare zuigkracht; dat had voor mij ook mechanisch mogen zijn. (met een draaiknop b.v.) Maar het is prima zo. Als je milieu en minder stroomverbruik , belangrijk vindt , zou ik zeker eens gaan kijken naar de milieuvriendelijke lijn van Electrolux. Een nadeel van deze zg8800 kan zijn dat hij tamelijk zwaar is.
Over de duurzaamheid kan ik nu nog weinig zeggen maar nvt mag ik niet invullen blijkbaar.