Dirt Devil M7050-9 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil M7050-9 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

dbijkerk 29-08-2013
Geschreven voor: Dirt Devil M7050-9 wit

Deze stofzuiger gekocht omdat ik een hond heb. Hij doet zijn werk goed, zeker met de extra borstels.
Echter, een veel te kort snoer, behuizing oogt goedkoop en zeker het handvat voelt een beetje jebberig aan, goedkoop dun plastic. De extra zuigmondjes moeten met een klemsysteem aan de steel geklikt worden, maar dat blijft niet geweldig zitten.
Ik had hiervoor een Miele, maar vind de aanschaf daarvan zo duur. Qua prijs prestatie zeg ik ja, design en duurzaamheid, vind ik achterhaald.

beauhsien 30-10-2012
Geschreven voor: Dirt Devil M7050-9 wit

Gekozen voor deze stofzuiger vanwege de honden; de krachtige motor en speciale borstel werken als een dolle. Nergens geen hondenhaar meer te bekennen. De vormgeving is echter van voor het jaar 0; lomp, log en een veels te kort snoer. De stofzuiger is top voor honden en kattenharen, maar als je zelf lang haar hebt dan zal de turboborstel zich vastdraaien in de lange haren. Erg onpracktisch.
Dit alles beperkt dan weer het gebruikersgemak en de mogelijkheden.
Duurzaamheid? Nu 2 maanden in mijn bezit en vandaag begaf het apparaat het. Met steekvlam en al!!! Morgen een beroep doen op de garantie...wordt vervolgd.

hefi68 26-06-2013

Hallo,
Mijn stofzuiger doet het wel. De zuigkracht is goed, maar maakt wel erg veel lawaai.
De behuizing is vrij slecht, overal knappen stukken van af. Het wielletje eronder is er al afgeknapt en de aan en uitknop zit los enz. GR H

Ellen88 30-09-2011
Geschreven voor: Dirt Devil M7050-9 wit

Een hele krachtige stofzuiger! Het grote reservoir en de vele extra's waren doorslaggevend voor mij. Ik gebruik de turboborstel zowel op laminaat als tapijt. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!

Hij zuigt zo goed, dat ik er spierpijn van krijg... dus ik zet hem niet op z'n hardst.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.