Bosch BSGL52225 rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL52225 rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Pimmie23 22-10-2012
Geschreven voor: Bosch BSGL52225 rood, zilver

Miskoop. Zoals al deze modellen uit deze serie lijkt het op het eerste gezicht wel een aardige stofzuiger. Maar na een tijdje merk je pas dat de kwaliteit achterblijft t.o.v. het uiterlijk. Onze ervaring: Telescoop kapot. Was ook aan de korte kant. Snoer rolt spontaan op maar blokkeert weer als je dan uiteindelijk het ding wilt oprollen. Dure stofzuigerzakken maar dat kun je de stofzuiger niet aanrekenen. Rolt niet over zijn eigen snoer heen. Wel wendbaar. Zo wendbaar dat het handvat deuken maakt in gipswanden en dikke strepen op deuren en deurposten. Zijkant heeft wel goede stootstrips. Maar waarom voorkant niet? Telescoop roest. Dus wisselen hulpstukken gaat op een gegeven moment niet meer omdat ze niet meer los te krijgen zijn. Aan/uit schakelaar slecht te bedienen en werd ook slechter. Lawaai nam toe na verloop van tijd. Stil was ze niet meer te noemen. Positief? Ja, zuigen dat ging wel. Maar dat doen een heleboel stofzuigers. Deze is al in de recycling. Misschien dat de nieuwe modellen beter zijn maar onze Free'e Bosch zuiger was een regelrechte ramp. Marketing had weer gewonnen van techniek.

Alex026 27-09-2012
Geschreven voor: Bosch BSGL52225 rood, zilver

Handige stofzuiger waarmee je rustig rondjes kunt lopen zonder dat hij omvalt of ergens blijft hangen. Een lang snoer en een lange stevige slang. Hiermee ook geschikt voor wat langer mensen. Hij maakt geen overbodige herrie en past gewoon in de meterkast. Hij is wel wat zwaar (7 kg) maar de greep is goed. De zuigkracht is goed en de opzetstukken ideaal voor mensen met huisdieren. Tot nu toe geen minpunten dus.

Matthijs35 20-08-2012
Geschreven voor: Bosch BSGL52225 rood, zilver

Dik tevreden. Onze "oude" stofzuiger voldeed lang niet meer naar behoren. Was toch een goed merk volgens de volksmond, maar pas 6 jaar in bezit. Waardeloos apparaat was dat. Nu dan, wat een verademing deze stofzuiger! Moeiteloos vloerbedekking schoon te krijgen. Wij zijn in bezit van een hond en een kat, maar met al deze haren heeft deze er totaal geen moeite mee. Kan gerust hele benedenverdieping stofzuigen zonder dat ik de stekker moet verplaatsen naar een ander stopcontact. Hulpstukken werken ook perfect. Kortom, DIKKE 10!
Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, heb hem slecht 2 weken in bezit.

linda20081969 21-01-2013

Hallo Matthijs, ik wilde je vragen of je nog steeds zo zeer tevrede bent over deze stofzuiger. De duurzaamheid komt vaak niet zo best uit de test.Ik heb al zoveel stofzuigers in mijn handen gehad (werk in de zorg) maar nog steeds geen goede gevonden.Omdat wij twee langharige katten hebben leek deze mij goed dus vandaar mijn vraag.Groetjes Linda

Joca 18-07-2012
Geschreven voor: Bosch BSGL52225 rood, zilver

Ben erg blij met mijn nieuwe stofzuiger. Was niet meer gewend dat stofzuigers ook stof kunnen opzuigen ipv verplaatsen. Erg wendbaar (zowel dat stofzuiger zelf als slang)en fijn lang snoer. Telescoopbuis gemakkelijk op gewenste lengte in te stellen.Bionic filter zorgt voor fris luchtje (ipv muf en stoffig)tijdens zuigen. Handig: 'parkeerhulp' aan zowel achterzijde als onderzijde van stofzuiger.

Vind 'm wel veel herrie maken op maximale zuigkracht. Even wennen dat de hete lucht uit bovenzijde geblazen wordt (bij vorige stofzuiger kwam lucht uit de achterzijde).

Nog niet geprobeerd op de kamer van de katten (zit speciaal mondstuk voor dierenharen bij).

denise84 05-05-2012
Geschreven voor: Bosch BSGL52225 rood, zilver

Fijne stofzuiger! Speciaal ontworpen voor mensen met huisdieren.
Goede zuigkracht. Het werkt heel fijn met zo'n lang snoer. Hij rolt ook makkelijk automatisch terug op.
Maakt wel redelijk wat lawaai als hij op z'n hardst staat. Maar dat is ook afhankelijk van wat je gewend bent.