Siemens VS06G2424 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS06G2424 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Stuver 17-03-2013

Omdat mijn Miele langzaamaan overleed, ben ik voor deze gegaan, vanwege de reviews op wehkamp.
Maar o wat een ontzettende tegenvaller! Daardoor mijn Miele wel wat meer gaan waarderen!

Het was heerlijk dat hij lichter woog, handig voor op de trap of zuigen boven je macht (waarbij de de stofzuiger dus moet optillen om te kunnen reiken). Maar toen ging ie aan... Wat een lawaai.. Dit is wel te stellen, maar dan verlies je ook gelijk zuigkracht.

Hij plakte goed aan de grond vast, waardoor je het idee krijgt dat er flink zuigkracht in zit, maar het wordt wel vermoeidend omdat je extra kracht moet zetten. Dus wat tandjes lager in kracht.
Maar als ie dan bijvoorbeeld een vruchtenhagel voor zich uit duwt ipv opzuigt dan irriteert dat wel..

Het snoer rolt op dmv een rukje. Dat betekent steeds bukken, maar ook dat het inrollen "aan gaat" als je iets te ver bent gelopen. Dus als je dan weer terug gaat, rolt het snoer weer in en moet je wederom bukken om de maximale lengte eruit te halen, anders staat er spanning op de stekker in het contact.
Mss een kwestie van wennen, maar ik vind het persoonlijk niet fijn.

Wij hebben hier voornamelijk tegels, maar ook een paar grote droogloopmatten, met veel haar en zand, omdat de dieren en kinderen daar binnen stappen.
De borstel kan op tapijt stand, rolt er makkelijker overheen dan mijn ouwe Miele, maar wat bleek; de mond en slang werden statisch en trokken een deel zand en haren aan! Steeds als de slang tegen me aan komt krijg ik een schrokje en blijft er haar op mij achter! Het mondstuk is nog schoon te zuigen, maar probeer dat maar met de slang!

In mijn ogen een miskoop, niet geschikt voor dit huishouden, jammer!

Officiële reactie van Siemens 18-03-2013

Geachte Stuver,

Wij willen u vragen contact op te nemen met het Siemens infoteam. Wellicht kunnen wij u enige gebruikerstips geven. Contact kunt u opnemen per telefoon via nummer 088 424 4020, of per mail naar adres infocentrum-siemens@bshg.com. Graag vernemen wij van u.

Sanne Mos
Product adviseur Siemens

ajax45 07-01-2013

Sinds 2 maanden in bezit nu, als 2e stofzuiger voor de bovenverdieping. Gewoonweg een hele prettige stofzuiger zonder enige poespas maar met meer dan voldoende zuigkracht. Beneden hebben we een Bosch Free maar deze Siemens doet zeker niet voor de grote broer onder. Echt een aanrader! Actieradius had iets groter gemogen maar desalniettemin zeker voldoende.

patricia1983 05-07-2011

Na anderhalf jaar wel heel heel erg snel moter stuk.
echt een heel slecht ding.
nee zeker niet te verder.
snoer niet lang en hij maakt veel lawaai.