AEG AAM6140N blauw, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AAM6140N blauw, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

CurlyE 14-05-2011
Geschreven voor: AEG AAM6140N blauw, zilver

Gister deze stofzuiger gehaald.
Ben zeer tevreden, wat een zuigkracht!
500 watt aan zuigkracht, de meeste stofzuigers halen dat niet, en als ze dat wel halen is de prijs keer 2.

Ik heb hem bij Saturn gekocht voor 129.95 euro.

erkens 16-05-2009
Geschreven voor: AEG AAM6140N blauw, zilver

Prima stofzuiger! Nu paar maanden in bezit. Zuigt goed en is qua zuigkracht instelbaar. Rijdt prima op parket, wat minder op vloerbedekking, maar is compact genoeg zodat je niet staat te 'sleuren'. Grote stofzak, dus zeer efficient in gebruik. Soms is de hoeveelheid lucht die uitgeblazen wordt wat veel, zodat ik al stofzuigend achter me nogal eens wat papieren laat opwaaien. Hoogte stang moeiteloos instelbaar. Na tijdje rolt het snoer iets minder snel op. Klein minpuntje. Al met al zeker een aanrader.

Leanderx23 05-09-2008
Geschreven voor: AEG AAM6140N blauw, zilver

Na wat rondgestruind te hebben op internet en een goede uitleg te hebben gekregen bij de winkel is de keuze van ons op deze stofzuiger gevallen.

Wat een kracht heeft dit ding! Geweld. Manouvreerd erg makkelijk overal doorheen en heeft ook geen problemen met hondenharen van een herder. Zuigt ze probleemloos op en na het zuigen haal ik ze zo van de wieltjes.

Zitten meerdere mondstukjes bij en de stofzuiger ziet er leuk uit. De stang kan op 2 manieren worden vastgezet zodat de stofzuiger staand maar ook liggend opgeborgen kan worden. Snoer rolt moeiteloos op.

Ben er tot nu toe zeer tevreden mee!