Electrolux Z8822GP grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux Z8822GP grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Janssen2000 01-03-2015
Geschreven voor: Electrolux Z8822GP grijs

Stofzuiger zelf is prima, maar de kwaliteit van de slang-onderdelen is ver beneden peil. In 1,5 jaar tijd is de handgreep 3 keer afgebroken en de zuigmond 1 keer. Iedere keer bij gebruik op het karpet, terwijl ik echt geen overdreven kracht uitoefen. Het lijkt mij toch een kleine moeite om juist voor die onderdelen een sterker materiaal te gebruiken.

Officiele reactie van Electrolux 03-03-2015

Graag ontvangen wij uw adres- en productgegevens via consumercare@electrolux.nl zodat wij een oplossing kunnen bieden.

DKKK 11-02-2015
Geschreven voor: Electrolux Z8822GP grijs

Slechte stofzuiger, motor was binnen 1 jaar al defect. Stofzuiger opgestuurd, nieuwe motor in gemonteerd. Nu een paar maanden later werkt de aan en uit knop zeer moeizaam (lees 10x drukken voor de stofzuiger aan en/of uit gaat). Hepa filter knalt er tevens telkens uit. Ook wanneer er een nieuwe in geplaatst wordt. Laatste stuk snoer rolde vanaf het begin af aan al niet in en is nij opsturen ook niet gerepareerd. Tot slot kan de stang ook niet meer rechtop staan in de stopzuiger bij het opbergen want dit is ook al afgebroken.
Kortom: Absoluut GEEN aanrader, wat een miskoop voor zo'n dure stofzuiger die ook nog zo goed uit alle tests kwam! Voor ons nooit meer Electrolux!!!

Officiele reactie van Electrolux 12-02-2015

Wij vernemen deze informatie graag via consumercare@electrolux.nl

DKKK 30-03-2015

Na het plaatsen van deze review reactie ontvangen van Electrolux. Stofzuiger weer opgestuurd. Heb inmiddels een splinternieuwe stofzuiger ontvangen. Ben er ontzettend blij mee! Ik hoop dat deze nieuwe langer mee gaat dan zijn voorganger.

Officiele reactie van Electrolux 12-02-2015

Wij vinden het jammer te lezen dat u een slechte ervaring heeft met onze stofzuiger. Graag vernemen wij uw contact- en adresgegevens om nader te kijken.

Youetta 24-01-2014
Geschreven voor: Electrolux Z8822GP grijs

Ik heb deze stofzuiger 2 jaar en 4 maanden, en wat zuigkracht betreft is het een hele goede. Vandaag is echter mijn normale borstel/zuigmond finaal afgebroken. Volgens winkelier heeft ie hier nog nooit van gehoord. Gezien mijn chronische vermoeidheid is de stofzuiger, en dus ook de zuigmond beslist niet meer gebruikt dan een keer of dertig. Kosten van een nieuwe zuigmond (de aansluiting is ovaal, en daarom kan er geen universele op!!!!!!) 50 euro.. Ik vind dat een buitengewoon snelle slijtage, en een slechte zaak dat alleen die dure borstel er op past.

pieter1301 16-08-2013
Geschreven voor: Electrolux Z8822GP grijs

Fijne, zeer krachtige stofzuiger. De lengte van het snoer is ook heel prettig, lekker lang! Je moet hem alleen niet kiezen als het gewicht belangrijk voor je is, want hij is niet de lichtste.

BuraGelar 03-02-2013
Geschreven voor: Electrolux Z8822GP grijs

Mooi uitziende en zeer krachtige stofzuiger. Zelfs op de zachtste stand zeer krachtig. Wat een genot om mee te stofzuigen, kan niet anders zeggen. Stoer uitziende en soepel werkende telescoop stang. Het snoer rolt heel soepel uit, en weer terug. Heb hiervoor een Miele gehad en 10 jaar mee gedaan, hoop dat deze minstens zo lang meegaat.
Het 3-in-1 hulpstuk is leuk verzonnen maar ik merk dat het borsteltje beetje krasjes maakt.
Een echte aanrader.

ELPEE 26-08-2012
Geschreven voor: Electrolux Z8822GP grijs

Mooie, compacte, krachtige, stille stofzuiger.
Zuigkracht is ongekend. Zeker gezien het formaat en het geluid dat het produceert.
Wij hebben thuis veel laminaat liggen, met hier en daar een schoonloopmat of tapijt. Wij hoeven tot nu toe nooit het maximale vermogen te gebruiken. 3/4 op het laminaat en een 1/4 op de schoonloopmatten + tapijt. Alle bijgeleverde onderdelen zijn compact + goed uitgedacht. Stofzuiger is met zorg gemaakt (afdichtingen op alle koppelingen, speciale uitsparing op de zuigmond voor de plinten, 3 in 1 zuigmond, platte snoer met degelijke stekker, enorm wendbaar). Stofzuigen wordt " bijna" weer leuk.
Nee serieus, beste stofzuiger welke wij ooit hebben gehad.

Philippe H 18-02-2012
Geschreven voor: Electrolux Z8822GP grijs

beste stofzuiger in test van meer dan 40 stofzuigers in 6 landen. Dat is de reden dat ik deze heb gekocht en indrukwekkend hoe stil de Z88220GP is en zo extreem krachtig ! échte aanrader !