Philips EasyLife FC8133 zwart, oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EasyLife FC8133 zwart, oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

mpemmen 26-04-2013

Ik heb de stofzuiger net een halfjaar in het bezit. De telescopische zuigstang van het apparaat is een ramp. Na het verstellen blijft deze niet klemmen en schuift hij vanzelf weer in elkaar. Ten tweede moet ik inmiddels de stang vasthouden anders valt deze uit elkaar. Bij een aankoop van een stofzuiger mag je verwachten dat deze minstens een paar jaar mee kan gaan, maar dat zal bij deze niet lukken.

Officiele reactie van Philips Nederland 09-05-2013

Beste Mpemmen,

Vervelend te horen dat je niet volledig gebruik kan maken van de FC8133. Wij nemen graag contact met je op over deze zaak, want dit zou niet moeten. Zou je je e-mailadres en telefoonnummer willen doorgeven aan ons? Dit kan via een privebericht op Facebook. Als je dan het referentienummer 50-1293414498 opgeeft, kunnen we je direct helpen. Natuurlijk kan je ook telefonisch of via chat contact opnemen, onze collega’s zullen de gegevens dan opnemen en dit doorzetten naar de Webcare afdeling.

Philips Webcare

Overige contactgegevens kan je vinden op: http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl

cirkel 05-12-2011

Deze stofzuiger maakt echt weinig geluid, heeft een snoer wat lang genoeg is en de zuigkracht is prima.
De telescopische steel functioneert ook prima, en de zuigkracht met het schuifje bovenop de stofzuiger regelen is ook handig.
Toch heb ik evengoed enige minpuntjes:
De stofzuiger valt best wel snel om, hoewel hij er toch heel robuust uitziet.
De zuigborstel in een andere stand zetten, gaat nogal stroef.
Het grootste nadeel vind ik wel de warme lucht, die uit het rooster bovenop de stofzuiger komt.
Als ik het hele huis heb gezogen, dan heb ik het behoorlijk warm gekregen.
Een volgende keer zou ik toch weer kiezen voor een stofzuiger, die dit rooster aan de achterzijde heeft zitten.

josorie 30-07-2013

de stofzuiger wordt behoorlijk heet
het draaimechaniek waarmee de slang de stofzuiger uitkomt loopt stroef. Daardoor valt de stofzuiger regelmatig op de zij of de kont. De wilen draaien ook wat stroefjes.
De zuigende werking van de 8133 is enorm en daar gaat het om