Philips GC8260

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8260 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Treb0r 15-02-2011
Geschreven voor: Philips GC8260

Hij doet wat een strijkijzer moet doen. Qua gebruik is is normaal. Maar na 1.5 jaar begon de tank te lekken. Eerst een klein beetje water, zodat de stallings plek altijd nat was. Maar de laatste tijd moet ik hem droog opslaan.

Maar nu kan hij al weg want hij word niet mer warm. Ik denk dat ik mijn geld kwijt ben en maar een nieuw strijkijzer moet aanschaffen. Want de reparatie voor al deze problemen zal wel rond de 70 euro uitkomen en dan kan hij waarschijnlijk na een jaar weer worden gemaakt. Nee dank je.

slecht produkt.

Mar811031 21-11-2010
Geschreven voor: Philips GC8260

Dgelijkheid: controlelampje op strijkijzer is defect. Ach, ik vond het de moeite niet met terugsturen.

Nog nooit een stoomgenerator gehad, maar wat een verschil met een gewoon stoomstrijkijzer! Geweldig! Resultaat, maar ook het gewicht van het strijkijzer zelf.

Mijn resevoir lekt niet.

De 'bruine troep' waar iemand anders het hier over heeft; komt van het NIET ontkalken. Dat moet je af en toe doen, zie gebruiksaanwijzing.
Water uit het systeem; schudden, vullen, schudden.. klaar!
Dan is de bruine smurrie weg. Ik kwam er zelf ook te laat achter. Nu doet hij het weer prima.

Ik vind de kleur foeilelijk; maar goed, hij staat toch in de kast. :-)

Anian 14-09-2010
Geschreven voor: Philips GC8260

Gelukkig heb ik geen last van een
lekkende tank, maar de hoeveelheid herrie (aanvoer water) die dit apparaat maakt vind ik behoorlijk irritant. Dit is mijn derde Philips strijkijzer en ofschoon het prima strijkt overweeg ik nu toch om over te stappen naar een ander merk. Tefal dan maar?

Isabelle 14-09-2009
Geschreven voor: Philips GC8260

na 2,5 jaar gebruik lekt dit ding langs alle kanten! Onderaan komt er een bruine smurrie uitgelopen. Gaf al een tijdje minder stoom (reservoir reinigen hielp niet), en maakte een hels kabaal. Nooit meer Philips!

pp67 24-03-2009
Geschreven voor: Philips GC8260

Ben tot voor kort zeer tevreden geweest over dit toestel. Het apparaat maakt allen erg veel lawaai tijdens het stomen en is helaas na 2,5 jaar gestopt met stoom geven, en wordt ook niet meer heet genoeg.

irhyw 23-01-2009
Geschreven voor: Philips GC8260

Heb het apparaat ruim 2 jr in bezit. Is een redelijk goed apparaat en voor strijken prima. Echter: kwam er recent achter dat waterreservoir wel erg snel leeg raakte: blijkt dat dit onderdeel aan alle kanten lekt agv, met alle gevaren vandien. Is niet minder dan een domme constructiefout/slechte lijm+materiaalkeuze. Heb Philips klantenservice aangeschreven, maar verwijzend naar garantietermijn 1 jr wordt klacht afgewimpeld.

Naast lekkende waterkoker van Philips voor mij bewijs dat dit bedrijf het toch van gloeilampen en tv's moet hebben...

strijkmiep 09-04-2008
Geschreven voor: Philips GC8260

Nadat mijn ouders er een hadden gekocht ben ik enthousiast geraakt. Ze zijn een stuk duurder dan een normaal stijkijzer, maar dubbel en dik waard! Tot nu zijn de apparaten van philips het beste. Andere apparaten moeten eerst het gehele water verwarmen voordat je kan beginnen met strijken, of hebben een erg klein waterreservoir. Ik heb er net zelf ook een besteld, dus verwacht hem pas over een paar dagen. Het enige nadeel is de enorme bak. Mijn ouders hebben er een opstapje onder gezet.

Miny 02-04-2008
Geschreven voor: Philips GC8260

Ik heb dit strijkijzer ook in mijn bezit. Maar binnen het jaar lekt de watertank als een zeef. Als ik sta te strijken sta ik in het water van de lekkende watertank.
Voor de rest is dit een goed strijkijzer.

Ans Suiker 13-09-2006
Geschreven voor: Philips GC8260

Ben ook in het bezit van dit apparaat, in een woord geweldig. Spijkerbroeken
aan een kant strijken. Beddegoed aan een kant meer als voldoende, Overhemden
zijn heel erg glad van welke kwaliteit dan ook. Kortom grandioos.Heb alleen
probleem met handvat en de kabel, zit er telkens met mijn hand op waar het hete
water door komt en dat is niet prettig.

Syphera 11-07-2006
Geschreven voor: Philips GC8260

Onlangs deze stoomstrijkijzer gekocht.
Wat een systeem zeg! broeken kan ik nu aan 1 kant strijken en zo glad als maar
kan. Ook handig is de grote watertank hierdoor kan je toch net iets langer door
strijken dan de gemiddelde systemen.