Tefal GV7120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GV7120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erik 12344 12-10-2010
Geschreven voor: Tefal GV7120

Ik heb dit apparaat al meer als 2 jaar.
Hij strijkt goed, maar ik woon in Brabant en we hebben erg kalkrijk water. Daardoor is hij eigenlijk onbruikbaar geworden. Ondanks dat ik hem altijd netjes doorgespoeld heb. Want de kalk is blijkbaar overal tussen gaan zitten.
En je mag hem niet onkalken met schoonmaak azijn, want dan gaan de leidingen kapot.
Zelf de reparatiedienst van Tefal kan er niks meer mee.
Ze gaven toe dat hij eigenlijk niet gebruikt kan worden in gebieden met kalkrijk water.
Dankjewel Tefal?

adje29 13-12-2008
Geschreven voor: Tefal GV7120

ja een paar dagen in bezit mijn vrouw dacht dit is wel handig.
zelfs voor mijn als man ook.
strijken goed sneller en beter zeer tevreden.
doet prima zijn werk

snarf80 20-11-2008
Geschreven voor: Tefal GV7120

Na een jaar strijken met dit apparaat maar 1 conclusie: Prima apparaat!

lindapetjen 09-07-2008
Geschreven voor: Tefal GV7120

Helaas heb ik er maar tijdelijk plezier van gehad. Eind okt. 07 gekocht. Het streek de was geweldig, ik kan niet anders zeggen. Echter na de tweede keer ontkalken, kwam er constant water uit de stoomtank. Dit werd op de duur zoveel dat mijn strijkplank door en doornat werd! Gevaarlijke situatie. Tefal gebeld, geen probleem gewoon in de winkel teruggeven ter reparatie.
Dit heb ik in mei gedaan, en sindsdien zit ik tot op heden, 9 juli 2008, zonder strijkijzer. Dit is erg behelpen. Ook in de winkel reeds een paar keer geinformeerd. Het kon inderdaad even duren.
Ik wacht dus maar netjes af, ik baal echter wel flink, denk je een goed (duur) apparaat te kopen dan verwacht je toch een betere service.
Bovendien vond ik ook dat het snoer tijdens het strijken extreem heet werd.

Iris 67 09-12-2007
Geschreven voor: Tefal GV7120

een paar dagen in bezit echt een superstrijkmachine heb nu nog maar een hobby strijken!!
Deze strijkbout is makkelijk in gebruik en het kost minder als de helft van de tijd.

dora 28-10-2007
Geschreven voor: Tefal GV7120

ik heb de stoomgenerator nu 2 1/2 jaar en hij bevalt nog steeds fantastisch.
HET ENIGE MINPUNT is dat je er aan moet denken dat wanneer je hem weer in gebruik neemt je de eerste stoom op een oude lap eruit laat komen, want die is regelmatig bruin van de kalk afhankelijk van hoelang je het apparaat niet gebruikt hebt, maar wanneer je dat doet zijn alle problemen verholpen.
ECHT EEN SUPER STRIJKMACHINE. Heb nog nooit met zoveel plezier gestreken en ook jasjes etc. op hangertje met stoom kunnen behandelen en weer mooi glad gekregen. Met name voor linnen kleding ideaal!

Jolanda van Stein 25-10-2007
Geschreven voor: Tefal GV7120

Ik heb nog nooit zo makkelijk gestreken! Ik heb het apparaat net in huis en heb er inmiddels mijn hele stapel mee weggestreken zo makkelijk werkt deze strijkbout. Met één waterbak kun je heel wat wegstrijken, maar heb je nog meer dan is het waterreservoir makkelijk te vullen. Je hoeft niet lang te wachten dan kun je weer verder strijken. Bout is niet te zwaar, knopje wat je ingedrukt moet houden is heel soepel, dus niet irritant. Het geluid wat je hoort tijdens het strijken is het water dat in de stoomunit wordt gepompt. Echt een aanrader!

monique91 21-10-2007
Geschreven voor: Tefal GV7120

Voor het eerst een steam generator in het bezit. Zeer tevreden over het resultaat. Deze tefal gv 7120 maakt om de paar minuten geluid. Eerst dacht ik dat er bij de buren geboord werd. Dit is waarschijnlijk de opwarm generator. Ook wordt de strijkbout zelf ( de zijkant ) heet. Het grote apparaat natuurlijk niet. Wat dan natuurlijk wel kindvriendelijk is als hij op de grond naast de strijkplank staat. Ik heb hem 90 dagen op proef en denk toch dat ik hem terug ga brengen voor een andere!