Tefal GV9360 Protect Turbo Anti-Calc

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GV9360 Protect Turbo Anti-Calc op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Jos613 29-09-2013

Veel te snel kapot. Ik hoef geen Tefal meer. Streek wel fijn, dat wel. Zolang hij het deed, tenminste. Ik begrijp niet hoe ze kunnen spreken van een 'antikalkstaafje' en dan na 4,5 jaar de hele ketel vol met kalk kan zitten, pomp kapot, filtertje afgebroken en vol met kalk.

Francis 1881 12-07-2012

Vier jaar in bezit en gebruik. Werkelijk een super apparaat. Aangezien ik veel strijk was dit een uitkomst. Alle andere stoomstrijkijzers gaven na 1 of 2 jaar de geest.
Maar nu is hij kapot, geeft in het begin stoom maar na 2 slopen gestreken te hebben stopt hij ermee. Opsturen heeft geen zin. De (nieuwe) hond heeft hem een keer van de strijkplank laten vallen, maar gelukkig deed hij het nog goed, 1 jaar later dus niet meer. Veel geld voor een niet zo duurzaam product. Een andere review gelezen en gezien dat de reparatiekosten zomaar 130 euro kan kosten, 70 euro meer en je hebt een nieuw apparaat van Siemens. Daar helaas geen reviews van. Even wachten met een nieuwe denk ik.

Fam v Asperen 13-10-2011

Twee jaar en 3 maanden in gebruik, nu is het apparaat kapot.Voor een apparaat in deze prijsklasse is dit wel erg vlug, voel me dan ook behoorlijk bekocht.
Voor mij geen Tefal meer!!

Erik uit Alkmaar 29-04-2011

Nou ik heb hem nu 1,5 jaar en hij is stuk. Er komt geen stoom meer uit. Alles nagekeken, maar het stoom motortje of iets dergelijks werkt niet meer. Alleen de strijkbout werkt nog. Vind ik toch wat korte levensduur...

DaBoez 27-04-2010

Zeer fijn apparaat! OK, hij is duur, maar: Snel gebruiksklaar, grote tank voor leidingwater die erg makkelijk is bij te vullen, waarna je ook meteen door kan ipv te moeten wachten op het opnieuw opbouwen van druk. Het snoer rolt zichzelf in zoals veel stofzuigers dat doen. In combinatie met de stofkap en het handvat maakt dat dit apparaat heel praktisch is bij het opbergen en in gebruik nemen. Uitkijken met het stoomknopje in het handvat, dat druk je vrij gemakkelijk in, maar de stoomkracht is super! Hij gaat automatisch uit als je 'm per ongeluk aan laat staan. Al met al een perfect product. Strijken wordt bijna leuk! :-)

Moon1234 23-01-2010

De GV8120 teruggebracht en deze voor in de plaats gekocht. Superding! Vooral dat er een grote watertank opzit. Ben er erg blij mee en inderdaad het strijken wordt er iets leuker op. Voorheen heb ik bij gewone Tefal strijkbouten een plakkende zool gehad. Ik heb hem net een paar dagen in mijn bezit maar hoop dat bij deze niet te krijgen. Het is namelijk wel een duur apparaat.

Het enige minpuntje wat ik kan opnoemen is dat je moet uitkijken bij het vastpakken dat je niet per ongeluk op het stoomstoot knopje drukt. Deze zit namelijk op het handvat en met het strijken wil je er soms wel per ongeluk op drukken.

catootje 18-01-2010

Supergoed apparaat
, strijken is nog nooit zo leuk geweest. Het grote voordeel is dat hij supersnel gebruiksklaar is. Ook het opbergen van het snoer is super. Nog geen last gehad van een plakkende strijkzool.
Ik vind dit echt een aanrader.
Die 10 is meer dan verdiend.

fredobremo 15-01-2010

Perfect!!!! Een aanrader voor iedereen die een hekel aan strijken heeft en het zonde van de tijd vindt. Het apparaat ziet er mooi uit, de werking/bediening is vanzelfsprekend en het strijken gaat bijna vanzelf. Het geeft zoveel stoom dat er bij blousen slechts een zijde van de mouw behoeft te strijken. Ook katoenen shirts behoeven slechts aan een zijde gesttreken te worden en gaan winkelnieuw de kast in.
Kortom geweldig, het kost een paar centen maar dan heb je ook wat, toch? Als de levensduur langer dan 5 jaar haalt, is de machine het dubbel en dwars waard. Onze complimenten aan de ontwikkelaars van Tefal, disign, bediening, werking en onderhoudsvriendelijk staan bij jullie hoog in het vaandel. Een dikke 10 op alle fronten.

Denris 09-09-2009

Absolute aanrader! Er is overal aangedacht, strijkt perfect, stoomfunctie is perfect, het ziet er mooi uit, kortom geen minpunten.Je betaalt er wel wat voor maar is het dubbel en dwars waard. Het scheelt je ongelofelijk veel tijd.

kirst 04-09-2009

Helemaal super! Zorgt er echt voor dat een vervelende klus sneller klaar is. Echt een zeer gebruiksvriendelijk apparaat. Overal is over nagedacht. Geen hinder van een snoer dat je zelf moet oprollen. Of het andere snoer dat heet wordt bij andere apparaten (deze bijna niet) en er is voor gezorgd dat hij niet tegen je hand aan kan komen tijdens het strijken. Hij is snel op stoom, automatische vergrendeling en stop functie. Tja, wat wil je nog meer? Veel plezier ermee, ik vind het de prijs meer dan waard.

Mrs Klep 11-05-2008

Eerste stoomgenerator, dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar wat een eerste ervaring! Werkt super. Geen andere woorden voor. Voor degelijkheid geef ik een 10 omdat het apparaat er heel degelijk en compact uit ziet.

MellieMusic 03-05-2008

Jarenlang al ervaring met de Tefal stoomgenerators. Je denkt dat het niet beter kan.
En toch is dit apparaat weer een plezier om mee te strijken.
Flinke stoomkracht, groot reservoir, snel strijk- en stoomklaar. Wat ik erg fijn vindt is dat deze automatisch uitgaat als er 8 minuten geen activiteit is geweest. Een veilig idee.
Zeer aan te bevelen.