Philips 7300 series GC7330

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7300 series GC7330 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Monique N 19-04-2012
Geschreven voor: Philips 7300 series GC7330

Heb het apparaat nét twee jaar in bezit. Tot voor kort naar tevredenheid.
Helaas kwam er vandaag stoom uit het vierkante venster aan de voorkant van de generator waardoor er kortsluiting ontstond. Het apparaat zou langer mee moeten gaan dan de 2 jaar. Voor mij geen Philips meer.

strijken is niet mijn hobby 05-10-2010
Geschreven voor: Philips 7300 series GC7330

Zeer licht strijkijzer. Het is het eerste stoomsysteem wat ik heb en ineens is strijken niet zo erg meer. Het werkt goed, al is het natuurlijk wel even wennen, maar dat is met alle nieuwe dingen.Ik heb nog maar 1 kledingstuk gehad wat zo gekreukeld was dat deze er niet uit gingen, maar ik vraag me af of een ander strijkijzer dat wel had gekund. enige minpuntje is dat er geen sproeier op zit waarmee je erg gekreukelde plekken even opnieuw nat kunt maken, maar een detail houd je toch...