Philips GC6268

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC6268 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Hendrina67 13-01-2010
Geschreven voor: Philips GC6268

Heeft het een paar jaar goed gedaan, nu de garantie voorbij is houdt het apparaat ermee op. Contact opgenomen met Philips maar reparatie niet mogelijk. Vind dat het apparaat wel iets langer mee had mogen gaan.

test.van.alles 16-06-2009
Geschreven voor: Philips GC6268

Na 3 jaar en 10 maanden een lekkende watertank. Had verwacht dat het langer mee zou gaan. Niet dus....

Cloud 26-08-2008
Geschreven voor: Philips GC6268

Helaas ik was erg tevreden. Maar nu ik dit systeem 1 jaar in bezit heb, kom ik tot dezelfde problemen als mijn voorganger. Als ik ermee strijk komt de stoom ook uit het vulgat en is de druk van het strijkijzer zelf beneden peil. Om maar niet te spreken over het waterballet dat er langs druipt. Ik dacht een nieuwe dop te kunnen kopen, maar dat is niet mogelijk, misschien was het de oplossing. Ik zal dus maar weer een nieuwe aan moeten schaffen. In het verleden had ik een tefal, deze is duurder in aanschaf, maar was er erg tevreden over, totdat hij viel.. EIGEN SCHULD! Daarop gekozen voor Philips, was iets goedkoper in aanschaf, helaas niet beter!

Rogier Laan 01-01-2008
Geschreven voor: Philips GC6268

Reeds ruim een jaar in mijn bezit en heb spijt van mijn aankoop. Heel onhandig is het niet zichtbare waternivo, bij het vullen loopt deze altijd over en kan het dweilen weer beginnen. Na ruim een jaar en dagelijks gebruik, duurt het ruim 15 minuten voordat de stoom op de juiste druk is. Als deze dan ook op druk is, komt er ook stoom uit het vulventiel. Ik ga maar weer een ander kopen...wellicht een Tefal 9150 of Domena Silver Class 150 PE.

Tienray 25-07-2005
Geschreven voor: Philips GC6268

Een week geleden deze Philips aan mijn vrouw gegeven voor haar verjaardag. Heb
hem zelf ook direct uitgeprobeerd. Is onze eerste stoomsysteem strijkijzer.
Geen vergelijk met onze gewone stoomstrijkijzer. Je gelooft je ogen bijna niet.
Je gaat over je textiel heen zonder kracht te hoeven zetten met een ongekende
snelheid en........... het belangrijkste alles is direct kreukvrij. Echt super
tevreden. Ook het tijdens strijken water bijvullen werkt prima. Niets op aan te
merken.