Tefal FV4550

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FV4550 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

MHuisman 22-03-2011
Geschreven voor: Tefal FV4550

Ik heb het strijkijzer in nood gekocht want mijn oude had het begeven. Helaas ben ik niet echt tevreden. Ik vind hem licht, m'n kreukels gaan er niet echt uit en hij maakt echt flinke herrie. Ik ga hem ook retour sturen naar tefal want bij Dixons gekocht en daar krijg je je geld niet terug. Ik gan nu kijken voor een wat duurdere want ik denk dat die dan misschien toch wat beter zijn. heb verder niets op het merk tefal, maar deze beviel me gewoon helaas niet..:(

hennelien 20-01-2011
Geschreven voor: Tefal FV4550

Ben sinds een maand in het bezit van dit strijkijzer.Gekocht op de positieve reviews op deze site. Goed strijkijzer, strijkt glad en soepel over het strijkwerk heen.Wat ik echt een minpunt vind is dat het snoer erg kort is, had wel een meter langer gemogen,vooral hinderlijk als je op de punt van het strijkplank moet wezen, echt irritant! Ook prutteld hij behoorlijk hard als hij op stoom staat en rechtop weer neergezet wordt. Al met al wel aan te bevelen!

dimmborg 18-12-2010
Geschreven voor: Tefal FV4550

Gekocht ter vervanging van een Philips Azur GC4430 die na iets van drie jaar de geest gaf. (draaiknop kapot) Was zeer tevreden van de Philips maar de Tefal FV4550 overklast de Philips op vele vlakken. 1. Vulreservoir veel groter zodat minder moet bijgevuld worden 2. Ergonomie: zeer handig systeem om toestel recht te zetten zonder dat kabel in de weg zit 3. Kwaliteit strijken: toestel glijd soepel over alles en kreuken verdwijnen als sneeuw voor de zon 4. Zeer gunstige prijs

mrs. Bakker 04-11-2010
Geschreven voor: Tefal FV4550

Geweldig strijkijzer, snel heet. De strijkzool glijdt supergoed over het wasgoed, is zeer glad en de kreukels gaan er moeiteloos uit. Het strijkijzer staat ook heel stabiel als je hem rechtopzet en het snoer zit niet in de weg doordat het verstevigd achterop het strijkijzer. Het enige minpuntje is dat je het waterreservoir niet rechtopstaand kunt vullen maar verder is het een superding! Ik heb hem aangeschaft op basis van de goede reviews op deze site en heb geen spijt van deze aanschaf!!

Hassing81 23-07-2010
Geschreven voor: Tefal FV4550

fijne watertoevoer (erg groot)
groot strijkoppervlak
krachtig 2100w en sterke stoomsjit
ook verticaal mee te stomen, erg handig voor pakken.

pvdl 31-12-2009
Geschreven voor: Tefal FV4550

Deze strijkbout voelt licht aan in gebruik,bij het neerzetten staat hij gelijk stabiel.De invoer van het snoer naar de bout helpt hier aan mee en is ook degelijk uitgevoerd.Het stomen gaat fantastisch.Kortom een handzaam apparaat.