Philips Azur GC4491

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Azur GC4491 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Mr. Nout 11-07-2011
Geschreven voor: Philips Azur GC4491

Tuurlijk is dit strijkijzer 'overpriced', je betaalt ook voor het koffertje (wat ik niet gebruik) en de 'stoere' vormgeving.
Een krasvrije, onverwoestbare strijkzool is leuk hoor, maar welke zool is dat niet wanneer er niet overdreven ruw met het ding wordt omgesprongen?
En de mannen die dit ding kopen, zoals ik zullen met dit strijkijzer met onverwoestbare, krasvrije zool waarschijnlijk net zo voorzichtig omspringen als met een 'normaal' strijkijzer, de degelijkheid is eigenlijk 'overkill'.

Een groot-strijker ben ik sowieso niet en stoomstrijken doe ik slechts zelden, ik had dus zeker de helft van het geld (35 van de 70 euro) kunnen besparen en voor een eenvoudiger model kunnen gaan.

Maar hoe lang doe je met een strijkijzer? (Als je geen pech hebt en het ding van 3 hoog laat vallen) 5 jaar op zijn minst en dan schat ik wel heel laag in.
Het ding is mooi en het strijkt lekker, is dat geen 69 euro waard?
Ik ga op die 5 jaar bedrijfsdienst niet zitten beknibbelen.

E.Thomasse 12-11-2010
Geschreven voor: Philips Azur GC4491

Inderdaad een stoer strijkijzer voor mannen,dat ook nog eens doet waar het voor gemaakt is , heel goed strijken!
Het glijdt moeiteloos over het te strijken kledingstuk, en warmt snel op.
Kortom, ik ben een tevreden man.