Lenco TAB-811 8,0 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenco TAB-811 8,0 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

koe.13 02-09-2012

Ben tevreden over aankoop van dit toestel. Enkel opstarten duurt zeeeeeer lang; dit kan tot 2 á 3 volle minuten duren. Heel handig is dat apps plaatsen en weer verwijderen heel vlot gaat. Wel jammer is het qwerty-toetsenbord omdat ik van mijn pc en gsm een azerty gewoon ben. Dit toestel is zeker een aanrader.
Prijs-kwaliteits-verhouding kan niet beter!

sjef pelzer 02-02-2012

Beeld uitstekend kwaliteit films goed
Geluid iets minder maar met hooftelefoon uitstekend
Lezen e book goed ligt makkelijk in de hand en is niet vermoeiend
prima tab voor deze prijs
alleen een beetje moeilijk om alle mogelijkheden onder de knie te krijgen zal wel leeftijd zijn

Ronald1802 29-12-2011

Het capacitieve touchscreen reageert snel en goed.
Menu is duidelijk en de werksnelheid is hoger dan verwacht. Kortom een boven gemiddeld goede tablet voor thuis.

Djdave 30-12-2011

Hoi,
Wat is jouw ervaring met fims bekijken ?
Bvb tekenfilms...is dit een goed alternatief vr de klassieke dvd speler in de wagen?
Dank je

Ronald1802 12-01-2012

Het is zeker een goede vervanger voor de omslachtige dvd-spelers iin de auto. Je kunt er voldoende films op kwijt mede dankzij de SD-kaart geheugen uitbreiding. Het beeld van films is haarscherp en goed zichtbaar. Ik heb hem oa voor dat doel gekocht.