Yarvik GoTab Slimline TAB450 10,0 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yarvik GoTab Slimline TAB450 10,0 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

venomi 17-08-2012

Leuke tablet voor iemand die niet veel te besteden heeft.Scherm is netjes en de aansluit mogelijkheden zijn prima, echter wordt er maar 1 verloop mini usb-usb mee geleverd. Voor een beginner prima maar let op google play draait er niet op! Getjar word mee geleverd en die heeft vrijwel geen nederlandse apps!
Voor wie dat niet erg vind kun je er prima mee uit de voeten al is het lang niet zo uitgebreid. Apps downloaden en instaleren gaat prima, een app voor e-booken ontbreekt. Een alternatief installeren valt niet mee. Yarvik is sweex voor de kenners onder ons. De browser doet het best aardig je moet alleen niet te veel doen. Kortom een 10"voor onder de €100.00 euro dan is hij prima voor een spelletje/e-book als je zelf een app kan instaleren zonder google play of getjar. En voor het afspelen van een filmpje of wat muziek is hij ook prima geschikt.Opladen gaat alleen via de meegeleverde adapter. Wil je kennis maken met androïd en een tablet dan prima, ben je een vervend gebruiker dan niet doen. Hij heeft geen gps en geen 3G maar ja wat wil je dan ook voor dat geld. Wij gebruiken hem als media player en voor wat surfen en als e-reader en dat gaat inmiddels prima.

venomi 05-12-2012

inmiddels wat NL apps er op kunnen zetten en er een hoes met toetsenbordje bijgekocht. Deze laatste werkt prima en een losse muis kan ook goed, zoals gezegd zit er maar 1 kabeltje bij om dit te doen, het is dus of 1 toetsenbord of een muis of je moet er een kabeltje bij zien te krijgen bestaande uit een miniusb naar contra usb. RTL XL en uitzending gemist werken prima via wifi verbinding. In de bediening is hij dus niet snel maar hij kan wel veel aan. Ook de verbinding in de trein is niet al te best. Wil je hem onderweg gebruiken hiervoor dan is het geen aanrader.Je moet wel echt wat geduld hebben.Verder bevalt hij nog goed.

Tab 450 06-01-2012

De Tab 450 lijkt in eerste instantie goed te werken. Maar nadat hij met wifi is verbonden en je wilt wat websites bekijken, dan crashed de browser iedere keer ook bij eenvoudige websites. Ook na meerdere keren resetten naar fabrieks instellingen.

Ook de soort van market place die erbij zit werkt helemaal niet.

Ik dacht eerst dat ik gewoon een slecht exemplaar had maar na deze review blijkt dat ik niet de enige ben:

Hij gaat vandaag weer retour naar de winkel, helaas. Dan maar een andere zoeken.

jvdh9 07-01-2012

ik heb hetzelfde probleem. ik kan de webpagina wel laden maar krijg zodra ik bv het nieuws wil lezen de melding browser not supported en dan erro melding 404

misschien is er iemand die hiervoor een oplossing heeft.

Rolfie1968 05-01-2012

Mijn Totaalscore 8,5

Algemene indruk

Sinds 6 dagen in het bezit van mijn eerste tablet en ik ben tot nu toe erg tevreden met deze aankoop. Verwacht geen dualcore-snelheden zoals van de iPad of Samsung Galaxy Tab maar alle apps die hieronder staan werken prima.

Heb dus wel wat extra apps geïnstalleerd, zoals:

Whatsapp (helaas moet je een ander telnr dan je eigen gsm nr gebruiken om te registreren, omdat je anders conflicten krijgt; heb hiervoor mijn huistelefoonnr gebruikt dat werkt ook prima),
Angry Birds,
Google Maps,
Google Music,
mVideoplayer (werkt het best met MKV en losse srt subs),
YouTube,
NU.nl,
Telegraaf en
Facebook.

Deze apps kun je soms via GetJar installeren (Android Market werkt niet) of anders via 1Mobile/Appbrain of google naar de bewuste APK-file.

Wat mij betreft dus een aanrader want 166 euro (Bij BenvanDijk.nl) voor een capacatief 10 inch tablet is echt 'waar' voor je geld. Heb hem zelf bij Bol.com gekocht waar hij binnen een paar dagen opeens 20 euro goedkoper was
(nu 174 euro) maar gelukkig kreeg in 20 euro retour in de vorm van waarde coupons :)

NB. Ook een extra zwarte cover/hoes/keyboard gekocht bij 123bestdeal en het totaalplaatje ziet er nu perfect uit.

Pluspunten

-Alle populaire apps die ik op mijn smartphone LG 2XSpeed heb draaien werken ook op TAB450
-Net zo dun als iPad/Samsung Galaxy Tab
-Lichter (495 gr) zelfs als de iPad/Samsung Galaxy Tab
-Via MicroSD uitbreidbaar naar 40Gb totaal
-Yarvik lijkt onbekend maar is gewoon van Sweex
-Wifi 802.11N tot 150 Mbps
-2 mini usb aansluitingen
-Mini HDMI-Out zodat je ook op je HD tv op 720p je films kunt bekijken
-166 euro voor een capacatief 10"scherm is natuurlijk een koopje!

Minpunten

-Wel een VGA-camera als webcam voor bv Skype maar geen ingebouwde mic (hopelijk wel via usb-mic)
-Android Market niet beschikbaar
-Slechts 512Mb intern geheugen
-Geen 3G maar ook dat is via een USB 3G-dongle op te lossen
-Geen GPS, maar daar gebruik ik mijn smartphone voor, maar deze schijn je ook te kunnen koppelen aan je androidtablet.