Lenovo ThinkPad Tablet 10,1 inch / zwart / 64 GB / 3G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lenovo ThinkPad Tablet 10,1 inch / zwart / 64 GB / 3G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leo Weijs 09-10-2011

Heb deze tablet nu een week in mijn bezit (aangeschaft bij Coolblue). Heb weinig ervaring met andere tablets, dus kan niet heel goed vergelijken, maar mijn eerste indrukken zijn prima. Doet alles wat ik er van verwacht. De UI is intuïtief en zeer soepel. Wordt geleverd met veel apps.
Heb zitten twijfelen tussen deze en de Galaxy Tab. Voordelen van de ThinkPad:
- Multicardreader (3) aan boord.
- 2 USB poorten
- HDMI-poort
- Behalve in 16Gig versie ook leverbaar in 32 en 64Gb (heb zelf de 32Gig versie)
Enige miniscule minpuntjes die tot nu toe heb kunnen ontdekken:
- Aan een van de zijkanten, op een hoek, zit een aan/uit knop. Als je een case koopt die om de hoeken klemt (zoals de Caselogic die ik kocht) heb je kans dat die knop ingedrukt wordt. Iets om op te letten als je een case koopt om je tablet te beschermen.
- De Quick start guide is vrij summier. Als je de tablet aanzet, krijg je een schermbeveiliging voor je neus, die je eenvoudig kunt unlocken, ... als je weet hoe dat moet. Heeft me even gekost voor ik door had hoe dat moest. Hoe dat moet staat wel in de handleiding, die op je tablet is geinstalleerd, maar niet in de quick startguide...
- De schermbeveiliging gaat vrij snel op zwart, je kunt die alleen maar opheffen met een druk op de aan en uit knop. Ook iets wat je uit de handleiding moet halen, maar voor je die hebt doorgelezen, is je scherm al lang een keer op zwart gegaan.

Tip: van te voren de handleiding downloaden op de site van Lenovo, en voor het eerste gebruik doorlezen.

Buiten dit een super Tablet!