Empire Electronix Nova 8 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Empire Electronix Nova 8 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

sers 17-07-2013

Ik had een Nova8 inch.
Geen enkel probleem mee gehad tot het moment (ong. 1 maand geleden) dat de voeding het niet meer deed.
Kontakt gezocht met Empire electronix en ongelovelijk.....na een klein maandje van proberen het e.e.a. op te lossen d.m.v. nieuwe voedingkabels etc. het hele tablet terug gestuurd en binnen 1 week een kompleet (m805) nieuwe gekregen!!!
Dit is werkelijk grandioos! en het beste wat ik ooit op customer service gebied ben tegen gekomen.
Dit zie ik de grote beroemde merken nog niet doen.
Empire Electronix>>>>>>Bedankt voor de service!

C.W Te O 04-12-2012

Ik had een Nova gekocht, waarbij de upgrade niet werkte,contact gezocht met het bedrijf en binnen een dag ben ik terug gebeld, we hebben het samen nog telefonisch geprobeerd,maar kregen het niet voor elkaar, ik mocht hem opsturen.
Wat schetst mijn verbazing, ik krijg een hele nieuwere versie met een hoes thuis gestuurd.Ik ben nu in het bezit van de Rex, een wereld ding,kids kunnen er naar hartelust op gamen.Hij reageert direct bij aanraken en is ook super snel.
Ik ben er iig heel tevreden over, niet alleen over de tablet,maar zeker ook over de werkwijze van het bedrijf,service die je niet vaak meer tegenkomt.

Niet zo blij 21-11-2012

Liever 150 euro meer voor een goed apparaat.
Beeldscherm erg bibberig bij het scrollen.
Accu was na 2.5 uur regulier gebruik al leeg
Retourservice van Digital Warehouse ronduit belabberd.
Zending werd in een andere verpakking niet geaccepteerd ondanks dat de tablet gaaf is aangeleverd.
Volgens de kleine lettertjes stonden ze in hun recht....

Afrader!
Geen zaken mee doen!

Lian1966 16-08-2012

Heb, na aanleiding van positieve revieuws, i.p.v. een ereader voor dit tablet gekozen omdat je dan toch iets meer kunt dan alleen lezen. Helemaal geen spijt van. Ondersteuning van Empire Electronix is heel goed, ook hulp gehad bij het upgraden van de androidversie die erop zit waarbij het toen wel lukte. Heb een microSD card aangeschaft omdat ik er vanuit ging dat je daar ook apps op kunt zetten maar dat gaat niet, je moet de sd card puur zien als opslag voor muziek, foto's en andere bestanden. Ik heb ook een hoes met extern toetsenbord aangeschaft via 123bestdeal.com met daarbij een verloopstekkertje. Dit werkte in eerste instantie niet maar na emailcontact kreeg ik een verloopsnoertje opgestuurd en dat blijkt wel te werken. Op deze manier heb je toch, alles bij elkaar, een leuk en functioneel tablet waar je veel plezier van kunt hebben. Ik gebruik hem grotendeels als ereader en ook dat werkt prima met de ereaderfunctie. Een aanbeveling dus.Enige minpuntje vind ik de accuduur en dat het vrij lang duurt voor hij weer volledig is opgeladen.

loesje54 04-12-2012

Hoi,
Ik heb de tablet ook en wil hem ook graag als ereader gaan gebruiken maar ik kom er maar niet achter waar de ereaderfunctie zit. Kan iemand mij helpen? Groet Loes

Sers 28-07-2012

Voor de prijs een goed apparaat.
Niet alles doet het nog(Office Suite, Navigation) maar het e.e.a. zal goed geinstalleerd worden door de winkelier is mij beloofd. (volgende week). Ik heb ook nog contact gehad per email met Empire Electronix and kreeg binnen 20 minuten een antwoord! Dit komt toch tegenwoordig zelden voor! Kompliment daarvoor!!!

Lian1966 16-08-2012

Ik weet het niet helemaal 100% zeker maar volgens mij zit er geen gps in en kun je dus geen navigatie gebruiken op dit tablet.

NickW 02-03-2012

Twee weken geleden heb ik de Nova S (9-inch scherm, hogere resolutie) gekocht en ik ben zeer tevreden. Zowel over de tablet als over de ondersteuning van Empire Electronix.
De tablet werkt prima en na upgrading van de firmware (waarbij ik ook prima werd geholpen) heb ik toegang tot de officiele Android-Market.
Een aanrader!!

Careltje66 01-04-2012

Nick, waar vind ik die site, onder empire-electronix vind ik niks. Heb ook de nova en wil graag upgraden maar kom nergens op hun site uit.
Alvast bedankt.
Groet Carlijn.

rondelle 01-02-2012

Op het eerste gezicht een zeer degelijke tablet.
Scherm is scherp en start redelijk snel op.
Uitstekende en snelle service van de supportafdeling op mijn vraag of er firmware updates waren. Deze zijn inderdaad beschikbaar op de site waardoor ik volledige toegang heb tot de android markt nu!!
Helemaal top dus, alles installeert snel en tot nu toe probleemloos.
Een anbsolute aanrader voor idereen die (net als ik) de Apple en Samsung te duur vind.

wallia1939 23-02-2012

Rondelle, wat ik nergens lees of het scherm , capacitive of resistive is ?

rondelle 02-02-2012

Ik heb de tablet nu wat langer maar zeker nu na de upgrade android market beschikbaar is is dit een absolute aanrader! Misschien allemaal net wat minder als Apple en Samsung maar heel veel waar voor je geld!
Niks geen goedkope plastic maar een oerdegelijk apparaat. Opstartsnelheid redelijk maar daarna lekker vlot.
Scrollen met je vinger soms wat lastig (eerste aanraak ziet hij soms gelijk als een selectie ipv de pagina te scrollen) maar dat is ze vergeven.
Twijfelde tussen Nova en Nova S maar Nova formaat is net nog handzaam in 1 hand dus goede keuze
Ik zeg: doen!

Marleendejong 25-01-2012

Een hele goeie tablet ik heb er oa al een stuk of 3 gehad van andere merken die na een update altijd op zwart stonden en het gewoon niet meer deden..
Deze tablet is snel, en je kan er lekker veel mee doen...Maar wat ik vooral heel erg belangrijk vind is de service die je heb als je belt. De mensen staan je vriendelijk te woord, en helpen waarbij het nodig is.. Kortom helemaal perfect!!!!!!!!!

Marleen de Jong