Apple iPad New The new iPad Wi-Fi 16GB 2012 9,7 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPad New The new iPad Wi-Fi 16GB 2012 9,7 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,9

Netteke58 03-07-2012
heel makkelijk in gebruik, spreadsheet, word, notities maken, krant lezen. Gewoon alles kun je er mee. super

boertje10 16-07-2012

Werkt excel ook op de I-Pad? Ik bedoel, niet alleen lezen, maar ook bewerken??

HereIsTom 17-07-2012

Ja Excel werkt ook op de iPad, er zijn diverse Apps waar je alle Office documenten mee kan bewerken, opslaan en delen.
Ik gebruik zelf de App CloudOn in combinatie met Dropbox en dat werkt prima.

RikkieV 07-06-2012
Hallo,

Ik heb de iPad 3 vrijdag 1 juni binnen gekregen.
Gewoon in 1 woord fantastisch. Wat werkt dit verbluffend. Mijn Nokia E7 is hierbij echt traag.
Het scherm is ook super. Lekker scherp.
En qua Apps is ook super en het werkt nog vlot en geen crashes.
Het geluid is ook super. Veel bass en helder geluid.
Het enigste minpunt is iTunes, want muziek, foto's en video's erop zetten gaat niet zo makkelijk vind ik zelf. Maargoed dat wist ik al voor dat ik hem kocht.

Gr. Rik

T8T 10-06-2012

Ook ik vindt de iTunes een grote aanfluiting. Alleen handig als je iets wilt kopen of huren.
Ik wist dit niet van te voren en was daarom de eerste dagen van bezit flink teleur gesteld in de iPad. Nu heb ik de Apps gevonden die mij laten Maccen zoals ik het gewend ben.

P.rutser 23-03-2012
Helemaal apple. Aanzetten en gaan. Beeldscherm is schokkend scherp. Paar HD filmpjes op youtube afgespeeld, verbijsterend scherp. Laatste tijd meedere tablets van andere merken in handen gehad. Leuke speledingetjes, maar niets haalt het bij een ipad. Moet eerlijk zeggen dat ik van een ipad 1 naar de ipad 3 ben overgegaan. Kan dus niets vertellen t.o.v. Ipad 2.