Apple iPad De nieuwe iPad Wi-Fi + 4G 32GB 2012 9,7 inch / zwart / 32 GB / 4G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPad De nieuwe iPad Wi-Fi + 4G 32GB 2012 9,7 inch / zwart / 32 GB / 4G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Hekes62 06-05-2012
Heb de iPad vanaf het begin, een geweldig apparaat, hiervoor was ik de trotse bezitter van de iPad 2, nu voor mijn foto hobby heb ik voor de iPad 3 gekozen. Een geweldige vooruitgang.

vraag123 04-05-2012
Het scherm is echt geweldig. De nieuwe ipad is echt zwaarder en voelt ook gewoon stukken zwaarder aan. "maar 40gram meer" naar mijn gevoel meer dan 40gr. Eerste een witte gekocht. opladen van mijn ipad duurde echt langer dan een halve dag! apple gebeld en kon het omruilen; 90 remorse periode(alleen als je het bij apple online hebt gekocht). tenminste dit werd gezegd.

Nu een zwarte en daar was het opladen ook minimaal 10 uurtjes. Weer gebeld, moest herstellen en opnieuw laden. T moest echt met de lader van de ipad zelf en niet de iphone. Daarbij een andere ipad lader proberen misschien lag het aan de lader... Niet dus maar aan de ipad.

Zal weer vervangen worden. Los van de problemen geweldig ding!

als aanrader: switcheasy canvas the new ipad model!

Appeh 28-04-2012
Ben zo blij met mn ipad. Werkt snel, voor mij een iphone met een groot scherm, internet surfen en email, foto's, you tube, alles bij elkaar zeker een succes, heb bijvoorbeeld navigon op mn ipad, lekker groot scherm. Gebruik de pc veel minder,evenals de iphone 4s. Lekker nieuws lezen, muziek, foto's etc. Wat een fijn apparaat is dit.

Naam RJ 08-04-2012
Deze zaterdag 6 april gekocht maar wat een top ding, vanmorgen even buiten mee gezeten en ik kan gewoon het beeld goed zien! Voor de rest echt Apple, makkelijk en af, een kind kan de was doen, nu mijn moeder nog, haar er even me laten werken en zij vond het ook goed, zij is 82 jaar. Als ik iets kan melden is het dat het apparaat vrij zwaar is, na +- 30 minuten voel je hem wel in je armen, het is geen IPhone. Vind hem top en hij is iets duurder dan de Ipad 2 maar het is maar wat je wilt, ik kan voor het eerst buiten zitten en het prima lezen maar in huis past hij de helderheid aan zodat je ogen meer rust krijgen.