Archos ChildPad Arnova 7,0 inch / blauw, zilver / 4,00 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos ChildPad Arnova 7,0 inch / blauw, zilver / 4,00 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

ranoncula 03-01-2013

Vanaf het begin crasht het systeem en werkt het scherm totaal niet.
Het apparaat is via de winkel retour Arnova - en ondanks herhaalde verzoeken om de status... Wachten wij al 3 maanden op een reactie of reparatie van Arnova - een vervangend apparaat zie ik inmiddels al lang niet meer zitten...

thea3 14-11-2012

Wij hadden in september deze childpad gekocht voor onze zoontje,maar na 2 weken liep hij al vast. weer naar de winkel gebracht en is opgestuurt. weer een nieuwe gekregen,heeft 1 spelletje gedaan en weer loopt het vast. wat een rot ding zeg!!breng hem vandaag weer terug naar de winkel. vraag nu mijn geld terug en we kopen wel iets anders. wat een spijt hebben wij hiervan.

IJM 14-09-2012

Ik heb de childpad net ontvangen. Hij ziet er goed en solide uit en start snel op. Het scherm reageert ook goed. De beeldkwaliteit is wat je mag verwachten van een tablet in deze prijsrange
Ik heb nog wel een vraag over de childpad. Hij heeft 4 GB intern geheugen, alleen als je bij geheugen kijkt bij de instellingen kom je niet verder dan 2 GB aan "vrij" geheugen.

De accuduur kan ik nog niet beoordelen, maar is een verplicht veld.

jeremy23 14-10-2012

hoi ik de reden dat je aan 2 gig geheugen komt is dat de andre 2 gig is gereserveerd als system geheugen. Kan je ook op de gewoon playstore van google komen? gr jeremy

Arjan Louwerse 05-08-2012

In eerste instantie leek het een mooi product, mooi vorm gegeven en goed in de hand te houden.
Na een half uur begon het GEDONDER, hij gaat zijn eigen gang. Het lijkt alsof er 20 vingers op het beeldscherm staan die allerlei applicatie's starten, kijk je naar het beeld dan zie je het toetsenbord dan een game dan een toetsenbord dan weer niet, als je hem uit wil zetten dan kan je niet op de ok knop drukken omdat deze al weer weg is. De enige manier om hem uit te zetten is met de RESET knop. Na het opstarten lijkt het weer in orde.
ELKE keer als je opnieuw opstart dan moet je weer alle iconen en widgets opnieuw plaatsen want deze staan niet meer op je scherm. Als je hem op de klok/wekker zet dan schakelt deze op de haverklap om van scherm. Toen in ik de Mediamarkt was had hij dit zelfde probleem maar dat kon komen doordat er inderdaad zoveel mensen mee bezig waren geweest, of het is een probleem van het product zelf.
Gekocht bij Mediamarkt, ga er na nog geen 24 uur naar terug en hoop voor een goede oplossing.(Ze doen niet direct aan geld terug dus dat word leuk). Het zelfde product hoef ik NIET meer.