Yarvik GoTab Zetta 9.7 9,7 inch / metallic, zilver / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yarvik GoTab Zetta 9.7 9,7 inch / metallic, zilver / 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Pedeli 09-03-2013

Waardeloos mijn beide kinderen hebben er allebei 1 (gehad). Regelmatig vastlopen alleen te herstellen door een reset naar fabrieksinstellingen, waarmee alle apps weer zijn verwijderd.
En vandaag is er 1 zo warm geworden dat hij waarschijnlijk wel zal zijn doorgebrand. Die doet nu niks meer en gaat maandag terug.

jacq53 08-01-2013
Jammer genoeg kreeg het tablet de eerst avond een spontane reboot. Vreemd denk je dan maar helaas bleek dat het tablet om de haverklap hing of spontaan een reboot kreeg. Zowel tijdens het spelen van een spel maar ook tijdens het internetten. Niet iets waar je blij van wordt. Ik heb daarna een call aangelegd bij Yarvik. Na zeven dagen geen reactie dus maar een mail gestuurd en jawel de volgende dag een reactie van de "support" afdeling. "Geef het tablet een harde reset" iets wat ik al meerdere malen had gedaan zoals ik in mijn tweede mail reeds had gemeld. Kortom wat mij betreft geen aanrader.

Klaaz 02-08-2012

De tablet voelt degelijk aan, mooi hard scherm en aluminium achterzijde, geen budget-gevoel.
Het scherm is qua helderheid echt goed, mooie resolutie en beeldverhouding.
Internetten gaat niet supersnel maar wel acceptabel.
Gekocht bij Mediamarkt, er stond vermeld dat de Playstore er niet op zit, toen ik via Getyar de Youtube app wilde downloaden werd ineens de Playstore geinstalleerd!
Tot nu toe zeer tevreden.

miesmol1975 15-06-2012
Nadat wij voor onze dochter een arnova 10G2 hadden aangeschaft die 2 keer achter elkaar kapot ging,besloten we een een duurdere tablet aan te schaffen.De yarvik 467. Oze bevindingen:
plus: mooi scherm,mooie tablet,geheugen kan uitgebreid worden.
min:trage opstart,internetten zeer langzaam,schakelt soms zichzelf uit.
Deze tablet hebben we deze week ook weer terug moeten brengen wegens een defect(starte niet meer op).
Gewoon ff doorsparen voor een tablet van een A-merk.(samsung,i-pad).