Medion LIFETAB P9514 10,0 inch / zwart / 32 GB / 3G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion LIFETAB P9514 10,0 inch / zwart / 32 GB / 3G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

eb0810 10-06-2013

Heb tablet ruim een jaar in mijn bezit met veel plezier. Geen problemen mee tot 2 weken geleden.
Start toen echter niet meer op. Medion gebelt en euvel binnen week verholpen. Kreeg ander/ nieuw tablet.

Margherite 17-01-2015

Mijn accu is na 3 maanden gebruik stuk en zou graag het telefoonnummer willen weten van Medion omdat het neem ik aan nog onder de garantie valt.

mdriessen 27-10-2012

Een mis koop deze tablet. Sinds augustus laadt de accu niet op. Sindsdien gaat de tablet op en neer naar het servicecenter maar het euvel wordt steeds niet gerepareerd. Tussen wegsturen en ontvangst zit telkens ruim 3 weken. Telefonisch contact en e-mailen helpt niet. Het toch screen scherm reageert niet goed. Typen is een hele toer vooral als je tekst moet corrigeren omdat je de curser niet nauwkeurig kunt plaatsen. Opstarten doet hij traag en soms 2 x achter elkaar. De accu gaat niet aangeven 8 uur mee. Ik heb ervaring met andere tablets inmiddels die steken met kop en schouders boven de medion tablet uit.

Giderman 15-06-2014

Mijn schoonzus en haar dochter hebben toevallig allebei dezelfde tablet van Medion. Allebei hebben ze dit zelfde probleem en allebei hebben ze hun tablet opgestuurd naar Medion. En als het geen toeval is ontvingen ze allebei dezelfde brief met de vermelding dat er glasbreuk was (over het feit dat de tablet een probleem heeft met het opladen rept men geen woord) maar als voorstel onvingen ze volgend voorstel 200 euro voor een nieuw tablet of 30 euro te betalen voor het terugkrijgen van uw eigen onherstelde tablet en terwijl beide tablets nog in garantie zijn.Dergelijke praktijken zijn een reinste vorm van oplichterij die niet zomaar ongestraft kan blijven. Misschien iets voor Test Aankoop.

rico180698 28-08-2012

in 1 woord: FANTASTISCH
eerst een archos gehad, na 1 uur teruggebracht, maar de aldi tablet is echt geweldig, gekocht bij de aldi voor 250,- heel erg tevreden, vooral de geluidskwaliteit, gebruik hem ook voor word, toetsenbord virtueel is ook goed voor teksten,
+ punten
-goed geluid
-snel
-mooie vormgeving
-goede voorgeinstalleerde apps
-punten
-oontgrendelknop ver in apparaat

XXXX49 15-08-2012

Een hele uitgebreide tablet met maximale mogelijkheden. SDHC kaartje erin en je hebt 64 GB aan opslag. Avi films draaien probleemloos, evenals muziek en E books.

Inmiddels 2 updates gehad naar Android 4.0. Eerste update werktte niet correct maar inmiddels verholpen met Android 4.0.3.

Maanden ervoor uitgebreid laten voorlichten over andere tablets, maar qua prijsstelling en mogelijkheden, maar Medion Lifetab kwam er het beste uit.

Wel plakstrip aan voorzijde verwijderd. Toont nu wat mooier.

eltoro35 20-07-2012

Voor je 399 Euro (bij de Aldi E 379) een goede tablet met veel aansluitingen 3G (overal internet via een simkaartje)en met microsdhc uit te breiden tot 64 GB. De recente update naar Android 4 Ice Cream Sandwich.Ha beter nog niet gereleased kunnen worden, wanwegen wat bugs. Binnen kwam Medion met een Bugfix. Lof voor Medion. Alles loopt nu stabiel. Deze tablet is veel beter dan de Galaxy Tab, die ik ook uitgebreid heb gebruikt en getest. Als je een goede, niet al te dure tablet met geheigenuitbreidingen zoekt, dan moet je deze Lifetab heben. Dit is gewoon de Olivetti Olipad 110
Tablet touch.

Mr. Ed 13-07-2012

KOOP HEM NIET!!!!! Scherm is prima, reageert ietwat traag, opstarten duurt redelijk lang (echter nog geen ervaring met andere tablets) en de accuduur is redelijk.
Echter via WIFI niet te koppelen met een netwerk. Gebeld met Medion en geen enkele service behalve dan de mededeling terug naar de fabrieksinstelling (waarna het probleem blijft (groter wordt)).
Terug naar de Aldi met een niet werkende tablet waar ik nu al weet wat voor reactie ik krijg.
DUS NIET KOPEN!!!!!!!

Frans1209 15-07-2012

is deze tablet te upgraden naar andriod 4. ???

johan2601 14-07-2012

Wat een onzin review misschien weet u gewoon niet hoe het werkt of u heeft een defect apparaat maar om hem zo af te kraken slaat nergens op want dit is een top tablet dus als de tablet van u niet werkt ruil hem dan om bij de aldi en geef dan nog maar eens een review . Ik weet zeker dat u dan wel anders praat!!

eddyanderlecht 26-12-2012

ik sta op het punt de lifetab p 9514 te kopen omdat ik zie dat hij voor de prijs veel mogelijkheiden heeft ook aansluitingen enzo voorts maar nu ik hier de reactie zie de een vind hem super de andere vind hem slecht ik hem hem gemist in den aldie over paar weken ik vraar raad koop ik hem of niet wat zou ik doen help mij aub

Max21 24-07-2012

Mr.Ed heeft zeker geen presentje van Medion ontvangen voordat hij aan de test begon?

Mr. Ed 14-07-2012

Met de tablet ondere de arm naar de Aldi, verhaal uitgelegd en zonder blikken of blozen aankoopbedrag retour! Top van de Aldi!!

Johan2601 16-07-2012

Ik vind ook dat kieskeurig u review niet verwijderen dit is hetzelfde als ik een bv een tv koopt die het bij thuiskomst niet doet en er dan een review over schrijf!!

Johan2601 27-06-2012

Na een asus prime te hebben gehad en daar niet tevreden over was ivm de vele buggs en gps en accu en Wifi problemen deze teruggebracht.
Nu bij de Aldi deze medion gekocht .
Het was een gok maar echt wat een super tablet!!
Hij is wel ietsje dikker maar werkt vele malen beter!!
#erg soepel scherm mooi hd beeld
#geen vast lopers
#bij goed licht redelijke 5 mp camera
#accu bij regelmatig gebruik 2 dagen
#3g erg makkelijk sim erin pincode toetsen en klaar
#sim (normale )makkelijk te plaatsen
Nadelen
#aan uit knopje had iets makkelijker gekund
Kortom aanrader!!
#android 4.0 beschikbaar maar heb ik expressie niet geïnstalleerd ivm de ook wel slechte eerste previews van de update. Maar dat zie je bij meerdere 4.0 tabletten
ik laat hem op 3.2 voorlopig werkt perfect zo

Frans1209 15-07-2012

Kun je hem dan niet upgraden naar 4.0 ??
Of is dit niet nodig ??

Ben 1961 03-06-2012

heb deze tablet nu paar weken in me bezit en ben zeer tevreden erover scherp zich op scherm start goed op werkt feilloos doet wat er gevraagd word en duidelijke handleiding en vind accu goed goede keus voor de 379 euro

naam141949 03-06-2012

Ik kocht deze tablet in een Aldi winkel voor € 378,=. Een complete tablet, waarvoor je voor gelijkwaardige specificaties voor een ander merk aanzienlijk meer betaalt. Opvallend is het scherpe beeld. De opstart snelheid is acceptabel. De accu gaat vele uren mee alvorens deze moet worden opgeladen. Er zit een keurige omslag bij voor het opbergen en een duidelijke handleiding. 3 jaar garantie en heldere aanwijzingen voor zo nodige verdere ondersteuning door een helpdesk. Tevreden over dit apparaat.