Empire Electronix Rex M816HD 8GB 8 inch / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Empire Electronix Rex M816HD 8GB 8 inch / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

ingen133 25-12-2012

Deze Rex is vergeleken met andere tablet-pc's niet duur en levert uitstekende prestaties. Het beeldscherm is voldoende groot, zodat je niet telkens hoeft in te zoomen. Ook prima als e-reader te gebruiken. De reactiesnelheid bij het opvragen van pagina's kan wellicht wat sneller, maar leidt niet tot irritatie. De geweldige service van Empire Electronix verdient ook een grote pluim. Een kapot beeldscherm binnen de garantieperiode is door de technische dienst kosteloos hersteld. Daarom is dit tablet een echte aanrader!

Odijk 22-11-2012

Een super tablet! Wij kregen deze opgestuurd omdat wij 2x een 7 inch tablet terug gestuurd hadden die niet naar behoren werkte.
Dus een goede service ook nog van Empire Electronix.
Voldoet aan de eisen die wij er aan stellen. Helder beeld, snelle opstart. met name mijn dochter heeft er veel plezier van. Aanrader.

wokkel87 19-10-2012

Gisteren de tablet ontvangen via take it now. Ik had deze tablet besteld voor simpele zaken zoals internetten en ebooks lezen, niet om games te spelen. De resolutie is laag, maar hoog genoeg om (de meeste) websites fatsoenlijk te zien. Het grootste probleem vond ik dat de tablet erg traag is. Mijn Iphone 4 laad websites een stuk sneller.

Christine2012 14-09-2012

Heb dit tablet als vervanging voor een 1 jaar oud defect ICON tablet van Empire Electronix ontvangen. Ben er erg tevreden over want de REX heeft veel betere specificaties. Echt een super service van Empire een soort "upgrade" zonder meerbetaling door hun uitstekende garantie voorwaarden retour te krijgen! Raymond, bedankt hiervoor!

Bodhi18 08-07-2012

Ik heb deze tablet gewonnen en ik ben er ontzettend blij mee. Toen ik hem kreeg kon ik geen apps downloaden. Maar na uiterst vriendelijk en snel mailcontact, met iemand van het bedrijf waar de tablet vandaan komt, was dit probleem, na enkele aanwijzingen van hun kant, snel opgelost. Superservice! De tablet is handzaam, snel en het beeld is duidelijk. Kortom een tablet waar je wat aan hebt. Ik zou hem iedereen aanraden.

m.poels72 20-08-2012

Hallo Bodhi

Weet je hoe ik mijn email kan installeren. Vast ontzettend bedankt
Mathilde Poels