Yarvik Zania 10 10,0 inch / wit, zilver / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yarvik Zania 10 10,0 inch / wit, zilver / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

Tjakas 18-08-2013

Ik heb deze tablet gekocht bij de Media markt, en wat ben ik teleurgesteld. Vele gadgets in mijn bezit gehad, maar deze slaat alles. Wat een onzettend slecht apparaat, is de Yarvik Tab462EUK. Ik kan er niets eens mee surfen want de webbrowser loopt continuevast, zelf na het terugzetten van de fabrieks instelling en upgraden van de applicatie. Continue foutmelding wat het plezier direct bederft. Ik had dit apparaat moeten terugbrengen, echter dit kan niet meer want de garantie verlopen. Een plus punt is dat de media bestanden wel vloeiend worden afgespeelt, zoals HD films.

stormbreaker 29-09-2012

Heb deze tablet bij Alternate gekocht maar had na een dag al last van de zogehete ghost touches, dat zijn aanrakingen zonder dat jij iets doet. Na enkele dagen gelijk teruggebracht. Heb nu de Samsung tab 2 7.0, iets meer geld, veel kleiner scherm, maar wel veel meer kwaliteit dan de Yarvik Zania.

Kortom: een waardeloze tablet waar ook de accu erg slecht was en het apparaat niet in staat was volledig op te laten. Prul dus!