Yarvik Luna 10 10,0 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yarvik Luna 10 10,0 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

zado 11-11-2014

waardeloos PRUL !loopt constant vast, haalt de beloofde specs bij lange na niet. Valt constant van de WIFI af ! Aanraakscherm vertoont zeer vreemd gedrag, soms reageert deze helemaal niet op aanraken.
Gelukkig kon ik het retour zenden en omruilen voor een ander Merk en Type met bijbetalen.

mike_arnhem 04-03-2014

Waardeloos ding. Eind november gekocht in de aanbieding bij Saturn. Was bedoeld als kerstkado, maar het kreng werkt nog steeds niet. Wil niet opladen. Is nu voor de zoveelste keer terug. Ik ga DAS rechtsbijstand inschakelen om m'n geld terug te krijgen. Heb geen vertrouwen meer in Yarvik.

murpy 25-02-2014

Hebben 2 tablets aangeschaft voor het digitaal registreren van volleybal wedstrijden.
Deze tablets doen bij lange na niet wat er beloofd wordt het aanraakscherm reageert meestal niet en is zeer slecht gecalibreerd.
De Wifi is ver beneden alle kwaliteit, op 3 m van het modum geeft de tablet al bijna geen signaal meer weer verder valt de wifi regelmatig uit.
Accu duur is ongeveer 2,5 uur

Dus dit is voor niemand een aanrader

rgeurts 28-09-2013

DRAMA!
Ik heb zelden zo'n maandagmorgen monster meegemaakt. In mei gekocht voor mijn dochter bij de Makro. In augustus ging het echt niet meer. Hij bleef maar hangen en ging om onverklaarbare redenen zo maar uit. Na twee weken een "nieuwe" opgestuurd gekregen via reparateur sweex. Ja die deed het 5 minuten. Gisteravond weer terug. Ze hadden niets gevonden... En nu wel 10 minuten mogen genieten van de tablet. Hij hangt weer vast nu op harder en zachter. Je kunt hem zelfs niet meer uitzetten. Overigens waren ze bij makro ook eerlijk genoeg om te zeggen dat dit apparaat factor 5 meer terugkwam dan bijv. een Samsung. Goedkoop is in dit geval absoluut duurkoop. Ik ga maandag weer terug, maar dan om mijn geld op te halen!

foxndlady 11-06-2013

In totaal slechts een paar dagen in bezit gehad. Geen super tablet, maar op het oog een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Echter, hij had steeds erg veel moeite om een wifiverbinding te vinden (èn vast te houden!). Na 17 dagen gebruik wilde hij niet meer opladen. Terug gestuurd naar Bol.com en uiteindelijk mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

cep.vandenbarselaar 27-03-2013

23-03-13 Gekocht bij de makro 122,- euro incl btw
Leuke tablet, werkt zeer naar behoren.
M'n dochter heeft em in gebruik.
voor dit geld heb je een leuke tablet, natuurlijk niet te vergelijken met de duurdere maar is het bedrag ook naar.
Behuizing ziet er degelijk en stevig uit.
Voor wie niet de hoofdprijs wil betalen maar een beetje wil brouwsen , mail lezen en spelletjes doen prima apparaat.