Lenovo IdeaTab A2109 9,0 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo IdeaTab A2109 9,0 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

hajo48 22-06-2013

Heb nog niet alles uitgeprobeerd, maar tot nu toe geweldig apparaat. Voor die prijs heb je dus wel een quad-core en een
redelijk groot scherm ! Opladen gaat ook snel.

betonl 23-04-2013

( sorry maar Nederlands is niet mijn eerste taal)

Ik ben blij dat ik een boel negatieve video reviews genegeerd heb.

Hier in Holland is er geen betere Tablet in deze prijsklasse (€ 199)! Met zo’n prijs , het heeft alle mijn verwachtingen overtroffen .
Het is niet alleen dat het heeft een GPS-chip, maar het werkt geweldig (buiten natuurlijk), met snelle satellieten locks en stabiel!
Geweldige WiFi-prestaties in tegenstelling tot vele andere budget tablets .
Rear Camera is niet goed, maar andere (nog duurdere) tablets hebben niet eens een!

Het scherm is geen IPS en het ontbreken van IPS is pas echt merkbaar tijdens spelen van enkele games die het scherm vooruit / omlaag gekanteld moet worden, maar nog steeds goed te doen. Alle andere hoeken zijn ok.
Voor de rest, het scherm ziet er goed genoeg uit
Vele andere duurdere tablets hebben dezelfde resolutie (1280x800) zelfs op grotere schermen (10.1")
Hij is vlug (quadcore processor), batterij efficiënt, en heeft een geweldig geluid, d.w.z. .... geweldige allround prestaties
Het is niet de beste tablet die er zijn, maar het is zeker de BESTE KOOP! (Had ik al gezegd, € 199?)

En de scherm grootte! 9 inch is gewoon de bestegrootte naar mijn mening…... niet te groot, niet te klein

Gewoon geweldig!