Asus Nexus 7 (2013) 1A028A 7,0 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus Nexus 7 (2013) 1A028A 7,0 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

frankie666mic 20-04-2014

Een fantastische tablet! Ik denk zeker de beste in zijn prijsklasse. De processor icm 2 GB werkgeheugen maakt m meer dan razendsnel. Ik heb hem nu 3 maanden in bezit,en verheug mezelf elke dag weer om er mee te werken. De processor is overigens geen s4pro,maar een SNAPDRAGON 600 (apq8064 1aa)(zie wikipedia)

Flaker91 20-10-2013

Toen deze nog maar net in Nederland was, heb ik hem aangeschaft.
De eerste bevindingen waren erg positief, want:
- Beeldscherm is superscherp, ideaal voor YoutubeHD.
- Accuduur is geweldig. Iedere dag een half uur HD video's kijken, rest in rust-stand, dan gaat de accu 6 volle dagen mee.
- Het geluid is (waarschijnlijk vanwege de dubbele speakers) best wel goed voor zo'n klein apparaat. Je moet er gewoon voor zorgen dat er geen objecten achter de speakers staan.
- De tablet is erg licht en pakt vrij makkelijk vast.

Nadelen:
- Enkele apps lijken niet goed te willen functioneren. De grootste "zeur" is Facebook Messenger. Die stopt er regelmatig mee.
- Er zijn bijna geen accessoires te vinden. Het hoesje dat ik uit China heb laten komen, werkte niet naar behoren. Als je een ruime keuze wil bij een betrouwbare winkel, dan zul je nog even moeten wachten.

De prijs-kwaliteit verhouding is in mijn ogen geweldig! Beide nadelen zullen in de loop der maanden wel verholpen zijn. Daarna heb je een prachtige 7" tablet voor 270-280 euro.

R. Damiaans 07-09-2013

Vandaag mijn Google Nexus 7 (2013) met 32GB ontvangen.
In de verpakking zitten de tablet, lader met los snoer en boekje over garantie en veiligheid.
Na het aanzetten word je in taal naar keuze begeleid door het instalatiemenu. De tablet reageerd goed en de applicaties worden vlot opgestart.
Na het opstarten werd het besturingssysteem geupdate van/naar Android 4.3.
Aangezien ik de tablet net in bezit heb heb ik nu nog weinig ervaring.
Wel ga ik nog op zoek naar screenprotector en een hoesje ter berscherming van de tablet.