Asus Fonepad 7 ME371MG 7,0 inch / goud / 16 GB / 3G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus Fonepad 7 ME371MG 7,0 inch / goud / 16 GB / 3G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

cfmaat 02-02-2014

Een prima telefoon en tablet.Te groot om vast te houden maar gebruik handsfree en geeft goed geluid.Ik heb hem nu 2 maanden en vind het toestel-tablet heel practisch.

FreKo 27-11-2013

Sinds enkele weken in bezit van de Asus en hiervoor een Samsung galaxy tab 2 7.0 gehad. Ik kan niet direct zeggen dat ik spijt heb van de aankoop, scherm is helder. Maar in vergelijking met de Samsung is het, wat mij betreft, allemaal net wat minder. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden om agenda te synchroniseren met Outlook en inderdaad is het scherm wat gevoeliger voor vingerafdrukken. Voor mij gevoel is het scherm ook qua aanraking wat minder, ik merk dat ik nu wat vaker moet drukken en de Samsung was hier directer in.
Nogmaals prima tablet voor de prijs, maar als ik het over mocht doen zou ik iets meer geld neerleggen en de Samsung galaxy tab 3 7.0 kopen

Henk Cramm 18-10-2013

Voor 199 euro een prima tablet,voor normaal gebruik snel,prima resolutie,camera iets minder maar met de camera instellingen valt er nog wat van te maken.ook nog te gebruiken als telefoon.Gaat overal mee naar toe vanwege het formaat.

dappert 14-06-2013

Er zijn al zoveel reviews van de Fonepad, daarom bij deze wat details waar twijfel over zou kunnen zijn:
1. De NL versie heeft een camera achterop. Leuk voor gebruik overdag.
2. Met de laatste firmware (automatische update) kun je OTG-en. Dat wil zeggen, als je een OTG kabeltje koopt kun je USB apparaten aansluiten, zoals een USB stick, sd-card reader, muis, toetsenbord etc. Handig om op vakantie foto's uit je fototoestel op een wat groter scherm te bekijken.
3. Adobe flash werkt niet (ligt niet aan Fonepad maar aan Android 4.1)
4. Bliep simkaart er in van 1 euro en 3G-en maar. Zelfs Google fietsnavigatie werkt. Zolang je niet van de route afwijkt ook zonder 3G.
5. Geluid is matig, maar in de auto net hard genoeg om Google navigatie te kunnen gebruiken. De luidspreker zit achterop. Als je het geluid laat weerkaatsen tegen een oppervlak is het harder.
6. Op de koptelefoonaansluiting kun je geen microfoon aansluiten met 2-polige 3.5mm plug, maar wel een koptelefoon/microfoon combinatie met 4-polige 3.5mm plug. Dit heb ik overigens niet getest.
7. Schermhelderheid is voldoende voor buiten in de schaduw.

Voor mij top voor deze prijs, beter geluid en nog helderder scherm staat op de wensenlijst.